Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:Forumwedding athlets 2010Poängsättning
You need to log in to create posts and topics.

Hej på er, hoppas det går bra för er!!

Först; gud vad svårt det är att få ihop 12000 steg!! eller så är det nåt fel på min stegräknare! ska vi minska till 10000???

Jag har ett förslag till poängsättning för att vi ska kunna kora en vinnare och hur man s

Hola chicas!

Jag haller med om att kontinuitet ar jatteviktigt for att det har ska kannas relevant under sa lang tid. Att anvanda sidan regelbundet och att peppa varandra ar key!!

Gallande poangsystemet tycker jag att det ar viktigt att man inte deppar

Och ja, jag ar pa att sanka till 10.000 steg (V) Sjukt svart att fa ihop 12.000!!!

Tack för ett engagerande svar! (t+)
Håller med dig att det är mycket roligare att få pluspoäng än att försöka undkomma minuspoäng så det tycker jag vi kör på!

Jenny och Ida, hur går det för er med stegen, håller ni med om att vi kanske bör minska till 10

Hej hopp!

Stokigt att man inte ser foregaende inlagg nar man skriver ett nytt : (

Anyways, ska forsoka komma ihag vad du skrev... Ditt forslag later brilliant och jag gillar det (t+) Ett litet tillagg: 1 poang per pass och 1 pluspoang om man gjort alla

Vidare, nar jag hanvisade till SAS EuroBonus system, menade jag att vi i slutandan kommer att ha max 220 poang (korrekt?) och att man beroende pa vilken poangsumma man uppnatt kan fa anpassade priser. Alltsa, har man over 200 paong i slutet far man en bru

Hej på er vänner!

Jag har ju varit borta så länge över jul och nyår (har hunnit med Oviken, Jönköping, Göteborg och Hemavan) och inte haft tillgång till nätet/hunnit sätta mig in i den här funbeatgrejen. Nu är jag däremot tillbaka i vardagen, medlem i fu

Ha ha, figurerna kom visst när man sparade...

Hejsan svejsan!
Jag tycker era idéer om poängsystemet låter jättebra! Kommer helt klart få mig att kämpa lite extra... man vill ju inte missa att ta alla poäng liksom;) tycker inte heller att man ska få extrapoäng om man tränar mer...
Alltså, har man up

Hej på er!

10 % gjort!!!

Har vi bestämt följande:
1 p/träningspass
1p /gjort veckans tre pass
2p /onyttigt (=tt/alkohol) max 2 dagar i veckan
5 p/ gått 10 000 /dag eller 70 000/vecka
1 p/ rapporterat senast 23 på sön kvällen (inträder from sön 24/1)
T