Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 09:23Mia
v 1:
3 träningspass = 4 p
70 000 steg= 5 p
1 onyttig dag= 2 p
(rapporterat i tid kan vi alla få) =1 p
Totalt Mia v 1 12 pv.2
3 träningspass = 4 p
70 000 steg= 5 p
2 onyttig dag= 2 p
Totalt Mia v 2 12 pÄ
Mia
v 1:
3 träningspass = 4 p
70 000 steg= 5 p
1 onyttig dag= 2 p
Totalt Mia v 1 12 p
v.2
3 träningspass = 4 p
70 000 steg= 5 p
2 onyttig dag= 2 p
Totalt Mia v 2 12 p
Ä
Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 09:35Förresten, ni har väl tagit mått och vikt vid start? För det kan peppa en rätt bra!
3 kg har runnit av mig på bara två veckor! 😀
Förresten, ni har väl tagit mått och vikt vid start? För det kan peppa en rätt bra!
3 kg har runnit av mig på bara två veckor! 😀
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 14:29Hej mina korvar!
Sjukt bra jobbat allihop och sarskilt Mia som har visat kanonresultat redan efter 2 veckor!! Det visar bara pa att vart program fungerar om man foljer spelreglerna 🙂 Sa till oss andra: NU KOR VI!!!
Tycker att priserna som du har fores
Hej mina korvar!
Sjukt bra jobbat allihop och sarskilt Mia som har visat kanonresultat redan efter 2 veckor!! Det visar bara pa att vart program fungerar om man foljer spelreglerna 🙂 Sa till oss andra: NU KOR VI!!!
Tycker att priserna som du har fores
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 14:30Mitt mal ar forresten 57kg och jag borjade pa 62,x kg. Nere i 61,5 kg nu imorse... Har inte tagit nagra matt, utan har enbart vikten som mal = SHRINK!
Mitt mal ar forresten 57kg och jag borjade pa 62,x kg. Nere i 61,5 kg nu imorse... Har inte tagit nagra matt, utan har enbart vikten som mal = SHRINK!
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 14:31Vet inte riktigt vad jag menade med "Fiskis & Svettis" men det ska tydligen vara bra 😉
Vet inte riktigt vad jag menade med "Fiskis & Svettis" men det ska tydligen vara bra 😉
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 14:59absolut en get together när du kommer hem!!
Jenny och Ida, vad tycker ni om poängssystemet? Glöm inte rapporetera era poäng med start nu på söndag, deadline 23.00!!
Kram
absolut en get together när du kommer hem!!
Jenny och Ida, vad tycker ni om poängssystemet? Glöm inte rapporetera era poäng med start nu på söndag, deadline 23.00!!
Kram
Quote from Funbeat user on 24 January 2010, 18:47Poängsystemet låter jättebra! Vart ska man lägga in poängen för veckan? Här i diskussionen? Som jag skrev i mitt förra inlägg blir det svårt att följa poängen då...ett förslag är att vi skriver in det i sin kalender?
Kram!
Poängsystemet låter jättebra! Vart ska man lägga in poängen för veckan? Här i diskussionen? Som jag skrev i mitt förra inlägg blir det svårt att följa poängen då...ett förslag är att vi skriver in det i sin kalender?
Kram!
Quote from Funbeat user on 24 January 2010, 19:25hej svejs, hmm, ja antingen kan man ju lägga in det här, eller på blogg (tryck på bloggar och skapa din egen blogg) eller om det går så är det väl mest perfekt där man reggar sin träning. Vad tycker ni? Jag drar in 12 poäng för 3e veckan iallafalll. Hoppa
hej svejs, hmm, ja antingen kan man ju lägga in det här, eller på blogg (tryck på bloggar och skapa din egen blogg) eller om det går så är det väl mest perfekt där man reggar sin träning. Vad tycker ni? Jag drar in 12 poäng för 3e veckan iallafalll. Hoppa
Quote from Funbeat user on 24 January 2010, 22:40Nu hittade jag ett lätt system för vart man ska skriva det... om man skriver in poängen i kalendern varje söndag och tar "övriga aktiviteter" och skriver poängen under kommentar. Lätt att se då tycker jag iaf. Vad tycks? 🙂
Nu hittade jag ett lätt system för vart man ska skriva det... om man skriver in poängen i kalendern varje söndag och tar "övriga aktiviteter" och skriver poängen under kommentar. Lätt att se då tycker jag iaf. Vad tycks? 🙂
Quote from Funbeat user on 24 January 2010, 22:42Haha ojdå såg nu att det kanske var precis det du menade mia 😛 hehe
Haha ojdå såg nu att det kanske var precis det du menade mia 😛 hehe