Quote from Funbeat user on 24 January 2010, 23:0212 p för mig alla tre veckor hittills.:-) Skrev in det som dagsnotering också i min kalender. Skriver mer en annan dag. Pusspuss
12 p för mig alla tre veckor hittills.:-) Skrev in det som dagsnotering också i min kalender. Skriver mer en annan dag. Pusspuss
Quote from Funbeat user on 24 January 2010, 23:05Mia sa tidigare att ni andra inte kunde se min träning och att ni därför inte tror att jag tränar nåt... Jag har inställningen "visa för mina träningskompisar" och ni är ju mina träningskompisar så det borde ju funka. Har ni nån annan inställning? Sov got
Mia sa tidigare att ni andra inte kunde se min träning och att ni därför inte tror att jag tränar nåt... Jag har inställningen "visa för mina träningskompisar" och ni är ju mina träningskompisar så det borde ju funka. Har ni nån annan inställning? Sov got
Quote from Funbeat user on 25 January 2010, 08:37bra jenny, vi skriver in det under övriga aktiviteter!
Ida nu ser vi din träning, vet inte vad det kan ha varit förut, men den här sidan strular ibland.. men sen ett tag tillbaka har man kunnat se dina träningar.
Good work, girls!
När denna veckan är s
bra jenny, vi skriver in det under övriga aktiviteter!
Ida nu ser vi din träning, vet inte vad det kan ha varit förut, men den här sidan strular ibland.. men sen ett tag tillbaka har man kunnat se dina träningar.
Good work, girls!
När denna veckan är s
Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 08:40haha, hade en (mar?)dröm inatt att vi bodde ihop i kollektiv, vi fyra i mina föräldrars hus och så på måndagen så handlade vi mat ihop till veckan och alla valde sitt "helg-gottis" och Carro och Jenny valde ostbågar och jag och Ida glass och sen senare på
haha, hade en (mar?)dröm inatt att vi bodde ihop i kollektiv, vi fyra i mina föräldrars hus och så på måndagen så handlade vi mat ihop till veckan och alla valde sitt "helg-gottis" och Carro och Jenny valde ostbågar och jag och Ida glass och sen senare på
Quote from Funbeat user on 31 January 2010, 17:56Haha, vilken førfærligt hemsk mardrøm mia! 😀
Jag befinner mig just nu på selma spa och skulle skriva in all min træning før veckan plus mina poæng (innan kl 23 😉 ) men till min førfærelse så går det inte att vælja træningsform...det ær datorn det ær nå
Haha, vilken førfærligt hemsk mardrøm mia! 😀
Jag befinner mig just nu på selma spa och skulle skriva in all min træning før veckan plus mina poæng (innan kl 23 😉 ) men till min førfærelse så går det inte att vælja træningsform...det ær datorn det ær nå