Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 20:58Psss, det fattas lite ekrar och annat för att det ska fungera.
Jag tror att frakt+tull + moms läggs ovanpå det priset på Iaero.
Psss, det fattas lite ekrar och annat för att det ska fungera.
Jag tror att frakt+tull + moms läggs ovanpå det priset på Iaero.
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 21:00För att runda av (för min del) så finns
Polar i ena hörna med listpris på drygt 6000 spänn.
Powertap/Garmin i andra hörnan med ett listpris på 7500+3100+fälg
vilket landar på sisådär 11-12kkr.Sen ett antal kommande aktörer men ingen verkar mycket bill
För att runda av (för min del) så finns
Polar i ena hörna med listpris på drygt 6000 spänn.
Powertap/Garmin i andra hörnan med ett listpris på 7500+3100+fälg
vilket landar på sisådär 11-12kkr.
Sen ett antal kommande aktörer men ingen verkar mycket bill
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 21:02Det blir ganska dyrt att köpa nya hjul.
Det blir ganska dyrt att köpa nya hjul.
Quote from Berit Bengtson on 19 September 2010, 21:04Peter:
Enl annonsen från Visom-cyklar INGÅR PT-datorn i de 7500:-
BILD:http://www.visomcyklar.se/images/Product/medium/327.jpg
(Däremot verkar inte pulsbältet ingå)Hjul bygger/skaffar man ju ändå, därför är inte PT-navet ngn utgift, man slipper ju kostn
Peter:
Enl annonsen från Visom-cyklar INGÅR PT-datorn i de 7500:-
BILD:http://www.visomcyklar.se/images/Product/medium/327.jpg
(Däremot verkar inte pulsbältet ingå)
Hjul bygger/skaffar man ju ändå, därför är inte PT-navet ngn utgift, man slipper ju kostn
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 21:05OK då ett till...
Visst, det blir kostbart om du skall kitta upp en hel hjulpark med powertap.
Dessutom måste du nog gå på toppmodellen för tävlingshjul.En annan nackdel med den är att enheten integrerad i navet - med
kullagring som slits.Edit. Jäpp
OK då ett till...
Visst, det blir kostbart om du skall kitta upp en hel hjulpark med powertap.
Dessutom måste du nog gå på toppmodellen för tävlingshjul.
En annan nackdel med den är att enheten integrerad i navet - med
kullagring som slits.
Edit. Jäpp
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 21:09Jag har snart 3 års erfarenhet av Garmin edge 705, det första året var fyllt av tillförlitlighetsproblem då de tidiga programvarorna var helt undermåliga och fulla med buggar. Efterhand blev problemen färre och numera fungerar enheten klanderfritt.
Ant-en
Jag har snart 3 års erfarenhet av Garmin edge 705, det första året var fyllt av tillförlitlighetsproblem då de tidiga programvarorna var helt undermåliga och fulla med buggar. Efterhand blev problemen färre och numera fungerar enheten klanderfritt.
Ant-en
Quote from Berit Bengtson on 19 September 2010, 21:11Peter Blomqvist skrev:
> det blir kostbart om du skall kitta upp en hel hjulpark med powertap.Det är fördelen med att ha ett (bra) kombinerat tränings/tävlings-hjul med PT-nav OCH en iBike iAero.
Bra fälg: http://www.glorycycles.com/hedbec2rim.htmliAe
Peter Blomqvist skrev:
> det blir kostbart om du skall kitta upp en hel hjulpark med powertap.
Det är fördelen med att ha ett (bra) kombinerat tränings/tävlings-hjul med PT-nav OCH en iBike iAero.
Bra fälg: http://www.glorycycles.com/hedbec2rim.html
iAe
Quote from Kerstin Söderquist on 20 September 2010, 15:55jag vet inte om jag ska tro på POLAR när det giller wattmätare, för att jag hade deras så kallad wattmätare på sat på under kedjan.
Men jag hoppas den här nya ska funka bra man kan lita på den.
jag vet inte om jag ska tro på POLAR när det giller wattmätare, för att jag hade deras så kallad wattmätare på sat på under kedjan.
Men jag hoppas den här nya ska funka bra man kan lita på den.
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 16:50Jag har börjat förstå att detta med effektmätare inte är en konsumentprodukt (det är därför jag tittar mest på Polar, eftersom priset är inom räckhåll ... jag är bara en konsument). Nåväl ... det finns en hel del annat jag kan göra med min cykling under t
Jag har börjat förstå att detta med effektmätare inte är en konsumentprodukt (det är därför jag tittar mest på Polar, eftersom priset är inom räckhåll ... jag är bara en konsument). Nåväl ... det finns en hel del annat jag kan göra med min cykling under t
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 18:46Samma här: jag får fortsätta att köra mig trött tills det dyker upp mer prisvärda wattmätare på marknaden.
Samma här: jag får fortsätta att köra mig trött tills det dyker upp mer prisvärda wattmätare på marknaden.