Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 19:12Nu köpte jag en massa hjul och POLAR istället för ett SRM...
Nu köpte jag en massa hjul och POLAR istället för ett SRM...
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 19:13Å sen var det (h)jul igen!
Jag vet, den var dålig men jag kunde inte låta bli.
Å sen var det (h)jul igen!
Jag vet, den var dålig men jag kunde inte låta bli.
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 19:14tror att 3.495 kr är priset i Sverige för bara effektkännaren/gitarrmicken från Polar men borde väl gå att hitta bra priser sen om/när nya Look/Polar kommer ut
tror att 3.495 kr är priset i Sverige för bara effektkännaren/gitarrmicken från Polar men borde väl gå att hitta bra priser sen om/när nya Look/Polar kommer ut
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 19:15Det fanns en begagnad på Happy för en 1000lapp mer, för några veckor sedan.
Det fanns en begagnad på Happy för en 1000lapp mer, för några veckor sedan.
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 19:19här är en test av Powertap/SRM/Polar som är intressant http://biketechreview.com/reviews/power-meters/61-power-meter-review kanske redan watt med i tråden men väl värd en repris
(nä där står inte att Polar är mest skit)
här är en test av Powertap/SRM/Polar som är intressant http://biketechreview.com/reviews/power-meters/61-power-meter-review kanske redan watt med i tråden men väl värd en repris
(nä där står inte att Polar är mest skit)
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 19:25Det gör det inte. Men det finns klara brister och besparingen är 19$ jämfört med en enhet där datakvalitén är jämförbar med SRM.
Det gör det inte. Men det finns klara brister och besparingen är 19$ jämfört med en enhet där datakvalitén är jämförbar med SRM.
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 19:29Hur många har du beställt?
Hur många har du beställt?
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 19:32Beror på hur många CS 600 du kan leverera för 2500:-
Beror på hur många CS 600 du kan leverera för 2500:-
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 19:37Nu har jag lyckats att hitta en genom diverse kontakter och den är redan i säkert förvar.
Tänk, att jag vet inte ens vet vilken momentaneffekt jag kan klämma ur mina klenben, och det är egentligen inte så intressant för mig.Du får söka och ev. så finner
Nu har jag lyckats att hitta en genom diverse kontakter och den är redan i säkert förvar.
Tänk, att jag vet inte ens vet vilken momentaneffekt jag kan klämma ur mina klenben, och det är egentligen inte så intressant för mig.
Du får söka och ev. så finner
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 19:42största osäkerheten med Polar är nog osäkerheten kring monteringen har jag fått till det rätt stämmer nu värdena eller är värdena fel för jag har strulat med monteringen känns inte helt 100 när man ska träna med watt som väl bygger på känslan av precision
största osäkerheten med Polar är nog osäkerheten kring monteringen har jag fått till det rätt stämmer nu värdena eller är värdena fel för jag har strulat med monteringen känns inte helt 100 när man ska träna med watt som väl bygger på känslan av precision