Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 21:04500:an är ju rätt svårnavigerad då den saknar kartor.
Visst kan man förprogrammera en rutt men kör man fel från den
så har man små odds att komma tillbaka.
500:an är ju rätt svårnavigerad då den saknar kartor.
Visst kan man förprogrammera en rutt men kör man fel från den
så har man små odds att komma tillbaka.
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 21:05Sedan ska du ha träningshjul och lite olika profilhjul.....
Jag tycker att de 2500:- som jag betalade för min CS600 + Power var mycket rimligt med tanke på att vad jag får ut i form av effektkurvor vid olika intervaller.
De kanske inte stämmer i laborat
Sedan ska du ha träningshjul och lite olika profilhjul.....
Jag tycker att de 2500:- som jag betalade för min CS600 + Power var mycket rimligt med tanke på att vad jag får ut i form av effektkurvor vid olika intervaller.
De kanske inte stämmer i laborat
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 21:092500:- är mycket rimligt med hänsyn till listpris!
(Även jämfört med andra apparater i samma prestandaklass)
2500:- är mycket rimligt med hänsyn till listpris!
(Även jämfört med andra apparater i samma prestandaklass)
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 21:11Sedan är turistkartorna gratis.
Sedan är turistkartorna gratis.
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 21:17David, jag tycker du då och då verkar hamna på cykelturer som leder vilse....trots att du orienterar utan gps. Alltså verkar inte det vara ett bättre alternativ, bara billigare...om man nu är av den uppfattningen att själva gps-tekniken inte är pålitlig f
David, jag tycker du då och då verkar hamna på cykelturer som leder vilse....trots att du orienterar utan gps. Alltså verkar inte det vara ett bättre alternativ, bara billigare...om man nu är av den uppfattningen att själva gps-tekniken inte är pålitlig f
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 21:19Skulle inte du träffa Maria ikväll?
Skulle inte du träffa Maria ikväll?
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 21:33Kan inte hitta henne, min waypoint som ska visa var hon finns verkar raderad. Och min ideologiska kompass strejkar inför denna uppgift. Verkligheten verkar ha svårt att rätta sig efter min karta.
Kan inte hitta henne, min waypoint som ska visa var hon finns verkar raderad. Och min ideologiska kompass strejkar inför denna uppgift. Verkligheten verkar ha svårt att rätta sig efter min karta.
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 21:37GPS i sig fungerar tämligen oklanderligt.
Det är när navigatorfunktionen skall presentera ett sätt att
"ta sig dit man vill" problemen börjar.Detta fungerar däremot inte alls lika smidigt:
Antag att du från plats A vill komma till B.
Närmaste vägen
GPS i sig fungerar tämligen oklanderligt.
Det är när navigatorfunktionen skall presentera ett sätt att
"ta sig dit man vill" problemen börjar.
Detta fungerar däremot inte alls lika smidigt:
Antag att du från plats A vill komma till B.
Närmaste vägen
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 21:38Var hittar man en GPS som leder till Marie?
Edit: Maria var upptagen.
Var hittar man en GPS som leder till Marie?
Edit: Maria var upptagen.
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 21:43Man kan komma ganska nära med Google Maps i en telefon med GPS: Knacka in "Marie" i sökrutan, peka på nån av träffarna, och välj "Directions"
Man kan komma ganska nära med Google Maps i en telefon med GPS: Knacka in "Marie" i sökrutan, peka på nån av träffarna, och välj "Directions"