Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 20:01Peter, du borde läsa igenom Garmingruppens alla problemtrådar innan du läser de i Löpning och cykel.
Välkommen tillbaka i Advent.
Peter, du borde läsa igenom Garmingruppens alla problemtrådar innan du läser de i Löpning och cykel.
Välkommen tillbaka i Advent.
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 20:01Jag kör inte 3h intervaller.
Men jag har lärt mig den hårda vägen att
det kan vara en bra idé att köra med kraftigt varierande belastning även på 3h pass. Vill man då veta hur hårt man egentligen körde, när man körde hårt, från en logg, krävs att logge
Jag kör inte 3h intervaller.
Men jag har lärt mig den hårda vägen att
det kan vara en bra idé att köra med kraftigt varierande belastning även på 3h pass. Vill man då veta hur hårt man egentligen körde, när man körde hårt, från en logg, krävs att logge
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 20:04Peter,
Vilken effektmätare använder du?
Peter,
Vilken effektmätare använder du?
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 20:05Du kan köra 70/20 s, 15/15 s eller till och med 4 minuters om du vill.
Jag tror att du kommer ha problem att köra 4 x 45 minuters också.
Du kan köra 70/20 s, 15/15 s eller till och med 4 minuters om du vill.
Jag tror att du kommer ha problem att köra 4 x 45 minuters också.
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 20:09En talande tystnad.
En talande tystnad.
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 20:10OK, jag hör vad ni säger.
Men det ni egentligen säger är att Garminen är så pass kass att den är allmänt otillgänglig/opålitlig/oanvändbar pga diverse problem?
Den statistiken kan jag varken bekräfta eller dementera.
Jag har bara specen att utgå från oc
OK, jag hör vad ni säger.
Men det ni egentligen säger är att Garminen är så pass kass att den är allmänt otillgänglig/opålitlig/oanvändbar pga diverse problem?
Den statistiken kan jag varken bekräfta eller dementera.
Jag har bara specen att utgå från oc
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 20:17Den fungerar säkert ibland men eftersom den inte verkar vara så stabil så är det trots allt ett halvfabrikat.
Dessutom ingår ingen effektmätare och då rusar priset iväg ganska betänkligt.Att vissa pendlare har åsikter och stora behov är tydligt men jag
Den fungerar säkert ibland men eftersom den inte verkar vara så stabil så är det trots allt ett halvfabrikat.
Dessutom ingår ingen effektmätare och då rusar priset iväg ganska betänkligt.
Att vissa pendlare har åsikter och stora behov är tydligt men jag
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 20:23---
---Egentligen inte. Det jag säger är att Garmin inte har något som jag behöver. Andra tycker kanske annorlunda efte
---
---
Egentligen inte. Det jag säger är att Garmin inte har något som jag behöver. Andra tycker kanske annorlunda efte
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 20:24Jag håller med till 100% att många cykelprylar inte är så tillförlitliga som de borde, särskilt med hänsyn till priset. (Undantantaget möjligen Assos).
Jag känner igen resonemanget kring pendling och effekt/intensitetskontroll.
Där är ifs 3h ingen begrän
Jag håller med till 100% att många cykelprylar inte är så tillförlitliga som de borde, särskilt med hänsyn till priset. (Undantantaget möjligen Assos).
Jag känner igen resonemanget kring pendling och effekt/intensitetskontroll.
Där är ifs 3h ingen begrän
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 20:27Ja, det där med Assos ... mycket pengar, men inte dyrt.
Ja, det där med Assos ... mycket pengar, men inte dyrt.