Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelPolar och Look samarbetar om effe …
You need to log in to create posts and topics.

Det kommer säkert något billigare och bättre med tiden.
VHS var det sämsta och ändå så blev det dominerande innan DVD kom.

VHS är ett MYCKET bras exempel på varför Polars WIND kommer att fortsätta föra en tynande tillvaro.
VHS blev dominerande, trots sina tekniska och kvalitetsmässiga brister, för att det var ett billigt system som många tillverkare fick tillgång till.
Tex d

VHS blev stort enbart för att porrindustrin bestämde sig för den som standard.

Nu gäller det alltså för Polar och Look att sköta sina sexkontakter på bästa sätt (H)

Det finns säkert någon tysk med hockeyfrilla som anlitar Håkan.
"Ein Fahrradsfahrer mit wurst in Tourland".

finns det nån bra sida där dom testat och jämfört iAero med andra watt-mätare?

Sorpresa, sorpresa! Det finns lite länkar till jämförande tester på http://ibikesports.com/default.aspx

ser att jag har iAero Gen II - hyllvärmare aldrig testad - men att man kan uppgradera till Gen III för kompispris kan vara nåt att fundera på vet inte riktigt skillnaden Ant+ verjar funka fast för att skicka till Garmin behövs en särskild G firmware som k

Jag har läst avhandlingen ovan, men det ger inte svar på mitt problem. Det finns ingen huvudenhet med ANT+ som jag vill ha. Då är det bara extra tusenlappar för en enda funktion. Vänta hellre på det som kommer. Vi har varit inne på detta tidigare, men att

Det hjälpte inte i lördags att det fanns tre personer med Garmin. De visste ändå inte vart vi skulle köra eller ifall vi körde åt rätt håll.

Psss, En enkel pappersGPS som är gratis och min två trötta grå som konstaterade vart vi var på väg.

3h datalagring har inte med GPS att göra utan med lagringskapaciteten i enheten - kör man utvärdering av längre pass är det en nackdel med begränsat minne.

Sen är det riktigt att ett gäng mobiltillverkare "satsade" på Symbian.
Men det är just "satsade"