Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 12:23Det kommer säkert något billigare och bättre med tiden.
VHS var det sämsta och ändå så blev det dominerande innan DVD kom.
Det kommer säkert något billigare och bättre med tiden.
VHS var det sämsta och ändå så blev det dominerande innan DVD kom.
Quote from Berit Bengtson on 18 September 2010, 12:52VHS är ett MYCKET bras exempel på varför Polars WIND kommer att fortsätta föra en tynande tillvaro.
VHS blev dominerande, trots sina tekniska och kvalitetsmässiga brister, för att det var ett billigt system som många tillverkare fick tillgång till.
Tex d
VHS är ett MYCKET bras exempel på varför Polars WIND kommer att fortsätta föra en tynande tillvaro.
VHS blev dominerande, trots sina tekniska och kvalitetsmässiga brister, för att det var ett billigt system som många tillverkare fick tillgång till.
Tex d
Quote from Fredrik Närenfors on 18 September 2010, 12:55VHS blev stort enbart för att porrindustrin bestämde sig för den som standard.
Nu gäller det alltså för Polar och Look att sköta sina sexkontakter på bästa sätt (H)
VHS blev stort enbart för att porrindustrin bestämde sig för den som standard.
Nu gäller det alltså för Polar och Look att sköta sina sexkontakter på bästa sätt (H)
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 13:19Det finns säkert någon tysk med hockeyfrilla som anlitar Håkan.
"Ein Fahrradsfahrer mit wurst in Tourland".
Det finns säkert någon tysk med hockeyfrilla som anlitar Håkan.
"Ein Fahrradsfahrer mit wurst in Tourland".
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 13:46finns det nån bra sida där dom testat och jämfört iAero med andra watt-mätare?
finns det nån bra sida där dom testat och jämfört iAero med andra watt-mätare?
Quote from ellen olsson on 18 September 2010, 13:54Sorpresa, sorpresa! Det finns lite länkar till jämförande tester på http://ibikesports.com/default.aspx
Sorpresa, sorpresa! Det finns lite länkar till jämförande tester på http://ibikesports.com/default.aspx
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 14:11ser att jag har iAero Gen II - hyllvärmare aldrig testad - men att man kan uppgradera till Gen III för kompispris kan vara nåt att fundera på vet inte riktigt skillnaden Ant+ verjar funka fast för att skicka till Garmin behövs en särskild G firmware som k
ser att jag har iAero Gen II - hyllvärmare aldrig testad - men att man kan uppgradera till Gen III för kompispris kan vara nåt att fundera på vet inte riktigt skillnaden Ant+ verjar funka fast för att skicka till Garmin behövs en särskild G firmware som k
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 14:34Jag har läst avhandlingen ovan, men det ger inte svar på mitt problem. Det finns ingen huvudenhet med ANT+ som jag vill ha. Då är det bara extra tusenlappar för en enda funktion. Vänta hellre på det som kommer. Vi har varit inne på detta tidigare, men att
Jag har läst avhandlingen ovan, men det ger inte svar på mitt problem. Det finns ingen huvudenhet med ANT+ som jag vill ha. Då är det bara extra tusenlappar för en enda funktion. Vänta hellre på det som kommer. Vi har varit inne på detta tidigare, men att
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 15:27Det hjälpte inte i lördags att det fanns tre personer med Garmin. De visste ändå inte vart vi skulle köra eller ifall vi körde åt rätt håll.
Psss, En enkel pappersGPS som är gratis och min två trötta grå som konstaterade vart vi var på väg.
Det hjälpte inte i lördags att det fanns tre personer med Garmin. De visste ändå inte vart vi skulle köra eller ifall vi körde åt rätt håll.
Psss, En enkel pappersGPS som är gratis och min två trötta grå som konstaterade vart vi var på väg.
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 16:053h datalagring har inte med GPS att göra utan med lagringskapaciteten i enheten - kör man utvärdering av längre pass är det en nackdel med begränsat minne.
Sen är det riktigt att ett gäng mobiltillverkare "satsade" på Symbian.
Men det är just "satsade"
3h datalagring har inte med GPS att göra utan med lagringskapaciteten i enheten - kör man utvärdering av längre pass är det en nackdel med begränsat minne.
Sen är det riktigt att ett gäng mobiltillverkare "satsade" på Symbian.
Men det är just "satsade"