Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningpolar rs200rd
You need to log in to create posts and topics.

J
ag har varit och köpt en sådan här pulsklocka men nu har jag problem med att synka den med min laptop? Den går endast att synka genom signaler sk soniclink genom en mikrofon alltså ett väldigt gammalt sätt. Nu till frågan, jag har fem lagrade filer i mi

Tror bara rs200 har stöd för sonic link tyvärr.

Den heter ju rs200sd och inte rd, fel av mig.
Nej även 200sd har soniclink. det lustiga är att jag fick ju över 2 utav filerna, det verkar bara fungera när den själv vill.

Helen

Jag menade att den bara har stöd för sonic linc som överföringssätt. Skilnaden mellan rs200 och rs200sd är väl bara att man får med fotsensorn till den senare.

Försök att hålla klockan och micken i luften och inte liggande på bordet eller så. Min flickvä

Jag blir tokig på att syynka klockan med datorn, inget fungera
finns det flera tips?.... polars support hör inte heller av sig.Hjälp någon!!!

mvh
Helen

Nu har jag löst problemet med synken genom att använda mig utav vanliga mp3 hörlurar som jag har pluggat in i mikrofonuttagen på datorn och nu fungerar den varje gång.
Tippset fick jag på en amerikans sait efter att ha surfat runt i tre dagar men skam den

Aha..... tack för tipset! Här stänger jag ner programmet efter en överförd fil för att sedan starta upp och föra över nästa fil.

använder du runningcoach hos Polar för att regga träningen? Jag hittade ett köpeprogram som heter PcCoach till vilket man kan

Ja jag använder mig av polars egna träningsprogram, den är ganska kul och man kan lätt se varje veckas träning.