Quote from Susan Hartley on 27 March 2011, 09:58Håkan: Jag använder kortisoninhalator (Pulmicort), inte att förväxla med spray till näsan. Det är receptbelagt.
Håkan: Jag använder kortisoninhalator (Pulmicort), inte att förväxla med spray till näsan. Det är receptbelagt.
Quote from Funbeat user on 27 March 2011, 13:00Loratadin använder jag också dagligen men det hjälper inte mot lungorna. Att använda airtrim-mask kommer jag nog försöka undvika även om idén var 😀
Tack Johanna, ska försöka ta mig till vårdcentralen ganska snart. Läste om att pulmicort tar ett tag inna
Loratadin använder jag också dagligen men det hjälper inte mot lungorna. Att använda airtrim-mask kommer jag nog försöka undvika även om idén var 😀
Tack Johanna, ska försöka ta mig till vårdcentralen ganska snart. Läste om att pulmicort tar ett tag inna
Quote from Funbeat user on 28 March 2011, 14:52Citat ur Pulmicorts bipacksedel:
Biverkningar, sällsynta (Dvs färre än 1 av 1000, vilket iofs inte är speciellt ovanligt):
"nervositet, rastlöshet, depression, beteendestörningar"Det är inte ovanligare än att både min dotter och min fru har bekymmer med
Citat ur Pulmicorts bipacksedel:
Biverkningar, sällsynta (Dvs färre än 1 av 1000, vilket iofs inte är speciellt ovanligt):
"nervositet, rastlöshet, depression, beteendestörningar"
Det är inte ovanligare än att både min dotter och min fru har bekymmer med
Quote from Funbeat user on 28 March 2011, 20:47Har själv pollen allergi och läste i allers om akupresur och yoga mot pollen allergi.
testade yoga hela hela hösten och vintern 2009. Tro det eller ej men jag hade näst intill inga problem med pollen allergi sommaren 2010 då jag körde styrkeprovet. Jag tr
Har själv pollen allergi och läste i allers om akupresur och yoga mot pollen allergi.
testade yoga hela hela hösten och vintern 2009. Tro det eller ej men jag hade näst intill inga problem med pollen allergi sommaren 2010 då jag körde styrkeprovet. Jag tr