Quote from Funbeat user on 2 September 2011, 20:56@Karolina: Ja, det är en effektmätare det handlar om. Finns olika tekniker just nu, som mäter effekten i vevpartiet, i baknavet, i pedalaxlarna eller i kedjespänningen. De mäter inte bara genomsnittseffekten, utan effekten "i varje ögonblick". Man kan all
@Karolina: Ja, det är en effektmätare det handlar om. Finns olika tekniker just nu, som mäter effekten i vevpartiet, i baknavet, i pedalaxlarna eller i kedjespänningen. De mäter inte bara genomsnittseffekten, utan effekten "i varje ögonblick". Man kan all
Quote from Funbeat user on 3 September 2011, 11:38Jag har kört med ett Power2max vevparti i två månader och tycker att det är ett riktigt bra redskap för att kunna styra sin träning för pulsen går inte att lita på på samma sätt som effekt.
Sen är det som Håkan säger hyfsat smidigt att kunna flytta vevpa
Jag har kört med ett Power2max vevparti i två månader och tycker att det är ett riktigt bra redskap för att kunna styra sin träning för pulsen går inte att lita på på samma sätt som effekt.
Sen är det som Håkan säger hyfsat smidigt att kunna flytta vevpa
Quote from Funbeat user on 3 September 2011, 23:08Enkelt: Köp två!
Enkelt: Köp två!
Quote from Funbeat user on 3 September 2011, 23:22Vänta till nästa säsong och köp BB?
Vänta till nästa säsong och köp BB?
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 18:52Jag hade satt den på den cykel jag tränar mest på, för att det är ändå vid träning som man har mest nytta av den. Men vid tävling är det utan tvekan tempocykeln den gör störst nytta på. Och ju längre distans, desto större nytta.
Jag hade satt den på den cykel jag tränar mest på, för att det är ändå vid träning som man har mest nytta av den. Men vid tävling är det utan tvekan tempocykeln den gör störst nytta på. Och ju längre distans, desto större nytta.
Quote from Funbeat user on 8 September 2011, 07:07Har hört talas om att pedalbaserade system varit på väg ett tag - har de kommit ut på marknaden än?
Finns det flera olika? Vad heter de i så fall?
Har hört talas om att pedalbaserade system varit på väg ett tag - har de kommit ut på marknaden än?
Finns det flera olika? Vad heter de i så fall?
Quote from Funbeat user on 8 September 2011, 07:24http://sites.garmin.com/vector/
Ska finnas någon gång runt mars nästa år.
http://sites.garmin.com/vector/
Ska finnas någon gång runt mars nästa år.
Quote from Funbeat user on 8 September 2011, 18:41Hade hoppats på något bättre pris, men kan kanske bli nästa års investering ändå. 🙂
Hade hoppats på något bättre pris, men kan kanske bli nästa års investering ändå. 🙂
Quote from Funbeat user on 9 September 2011, 18:52Ja hade slängt den på tempo hojen.där har man ju verkligen nytta av och kolla på den så man inte bränner på för hårt i uppförsbackar osv.
Ja hade slängt den på tempo hojen.där har man ju verkligen nytta av och kolla på den så man inte bränner på för hårt i uppförsbackar osv.
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 22:33Effektmätare på alla jonnar?
www.youtube.com/watch?v=JPZ7hbNd1hE
Effektmätare på alla jonnar?
http://www.youtube.com/watch?v=JPZ7hbNd1hE