Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 12:26Garmin vector skulle kunna vara något. Samtidigt är priset ($1500) så pass högt att man nästan kan köpa två Power2max-vevpartier (á 840 euro) och sätta ett på varje cykel, utan att det blir mycket dyrare, och sedan slippa flytta något alls mellan hojarna
Garmin vector skulle kunna vara något. Samtidigt är priset ($1500) så pass högt att man nästan kan köpa två Power2max-vevpartier (á 840 euro) och sätta ett på varje cykel, utan att det blir mycket dyrare, och sedan slippa flytta något alls mellan hojarna
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 13:29Pedalbaserade system är hårt utsatta om/när man vurpar...
Pedalbaserade system är hårt utsatta om/när man vurpar...
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 18:42Torbjörn: svaret är "Powermeter på linje- OCH tempohoj!"
Det här behöver du:
Power2Max S900
2st GXP vevlager
54x42 klingor
11x21 kassett på diskhjulet (typ..)
12x26 kassett på linjehjulet (typ..)
En 8mm insexnyckel, modell "långt skaft"
En plastklubbaD
Torbjörn: svaret är "Powermeter på linje- OCH tempohoj!"
Det här behöver du:
Power2Max S900
2st GXP vevlager
54x42 klingor
11x21 kassett på diskhjulet (typ..)
12x26 kassett på linjehjulet (typ..)
En 8mm insexnyckel, modell "långt skaft"
En plastklubba
D
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 22:08@niclas f: Tack för denna info. Vevpartiet är ett av de områden på hojen som jag inte alls mekat med. Det kan alltså vara enkelt att skifta?
Men hur vet jag vilket lager som kan sitta i vilken ram? Nu har jag en Scott Addict och en Canyon Speedmax (AL)
@niclas f: Tack för denna info. Vevpartiet är ett av de områden på hojen som jag inte alls mekat med. Det kan alltså vara enkelt att skifta?
Men hur vet jag vilket lager som kan sitta i vilken ram? Nu har jag en Scott Addict och en Canyon Speedmax (AL)
Quote from Funbeat user on 2 October 2011, 17:25Låter som du får bege dig till en cykelmekaniker eftersom det är många faktorer som kan påverka om det går och vad som behövs.
Du kan ha tur eller det kan bli dyrt att vara ekonomisk...
Tur: om en av cyklarna har kompatibelt vevparti kan du sälja komple
Låter som du får bege dig till en cykelmekaniker eftersom det är många faktorer som kan påverka om det går och vad som behövs.
Du kan ha tur eller det kan bli dyrt att vara ekonomisk...
Tur: om en av cyklarna har kompatibelt vevparti kan du sälja komple