Quote from Funbeat user on 23 January 2011, 16:29Jag har en ide, nu när vi åker finflyg o får ta med var sin skidbag, så om någon kan ta mina skidor kan jag ta med min vallarbänk i en snowboardbag...?
Magnus
Jag har en ide, nu när vi åker finflyg o får ta med var sin skidbag, så om någon kan ta mina skidor kan jag ta med min vallarbänk i en snowboardbag...?
Magnus
Quote from Funbeat user on 23 January 2011, 23:03Vad har vi för redskap med oss ? rillrullar ? värmepistol ? strykjärn ? zickel Kuzmin ? valla - skruvstäd, var det nilsson som köpte sist ?
E
Vad har vi för redskap med oss ? rillrullar ? värmepistol ? strykjärn ? zickel Kuzmin ? valla - skruvstäd, var det nilsson som köpte sist ?
E
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 00:31jag har riller, kuzmin och valla bank som skruvas i. men inget strykjarn.
jag har riller, kuzmin och valla bank som skruvas i. men inget strykjarn.
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 09:16jag kan ta med vallajärn och varmluftspistol
jag kan ta med vallajärn och varmluftspistol
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 09:18jag kan ta dina skidor Magnus
jag kan ta dina skidor Magnus
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 14:41Vi kan väl ta och lämna allas skidor från varbergarna till Vicke på tisdag eller onsdag.
Magnus. Anders & jag har skidvård tisdag kväll, då kan vi köra skidorna till dig Vicke.
Vi behöver väl komma iväg vid halv åtta-kvart i på torsdag, eventuellt så må
Vi kan väl ta och lämna allas skidor från varbergarna till Vicke på tisdag eller onsdag.
Magnus. Anders & jag har skidvård tisdag kväll, då kan vi köra skidorna till dig Vicke.
Vi behöver väl komma iväg vid halv åtta-kvart i på torsdag, eventuellt så må
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 15:52vilken tur att vi har dig som reseledare MATSI,här var det ordning och reda!! det är kanske bäst att du kollar den där Anderspäjken,så han får med sig tandborste,pyjamas,pjäxer..........!!!!!!!
vilken tur att vi har dig som reseledare MATSI,här var det ordning och reda!! det är kanske bäst att du kollar den där Anderspäjken,så han får med sig tandborste,pyjamas,pjäxer..........!!!!!!!
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 18:39Ja det är hårt när inte mamsen är med........
Min flygbiljett kan bli 1000:- dyrare i värsta fall, det skulle man få en del Amarone för
Ja det är hårt när inte mamsen är med........
Min flygbiljett kan bli 1000:- dyrare i värsta fall, det skulle man få en del Amarone för
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 18:44JAg har nu packat vallarbänken, strykjärn, nylonborste,stålborste och en massa vallor.
Vi får ha våran skidvårdskväll i italien istället är fullbokad hela veckan innan vi åker
Magnus
JAg har nu packat vallarbänken, strykjärn, nylonborste,stålborste och en massa vallor.
Vi får ha våran skidvårdskväll i italien istället är fullbokad hela veckan innan vi åker
Magnus
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 20:06takräcket är fixat även fotot är klart.Vi kan ta skidorna onsdag kväll ,ring 070 6876989 hemma efter kl 18
takräcket är fixat även fotot är klart.Vi kan ta skidorna onsdag kväll ,ring 070 6876989 hemma efter kl 18