Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 20:15okidoki Magnus.
Då rengör jag mina skidor bara så fixar vi allt där nere.
Om jag får dina skidor Anders så gör jag rent dem oxå och lämnar till Vicke.Fick ett mail precis från Marcialonga och dem "varnar" för väldigt kallt väder -13 grader i starten.
Ko
okidoki Magnus.
Då rengör jag mina skidor bara så fixar vi allt där nere.
Om jag får dina skidor Anders så gör jag rent dem oxå och lämnar till Vicke.
Fick ett mail precis från Marcialonga och dem "varnar" för väldigt kallt väder -13 grader i starten.
Ko
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 21:15Plockar med lite vallor,:-)borste,plattång, ;)vallaväck, papper, Kuzmin,(#) ock ett stort (t+)glatt humör (V)
E
Plockar med lite vallor,:-)borste,plattång, ;)vallaväck, papper, Kuzmin,(#) ock ett stort (t+)glatt humör (V)
E
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 22:15nu är det nära!!!!!!!!!
nu är det nära!!!!!!!!!
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 22:27Måste fråga Leif plattångvad har man den till?
Måste fråga Leif plattångvad har man den till?
Quote from Funbeat user on 25 January 2011, 13:07Fan Mats du är inte bara reseledare, du är serviceman också.
- 13 då får man pinna på ordentligt så man blir varm.
Har inte fått något sms från polisen ännu om passet
Fan Mats du är inte bara reseledare, du är serviceman också.
- 13 då får man pinna på ordentligt så man blir varm.
Har inte fått något sms från polisen ännu om passet
Quote from Funbeat user on 25 January 2011, 16:58är det någon som har en förlängningsslad på 3-4 meter så vi kan stå på balkongen och valla och inte innomhus det är ju inte bra med tanke lukten som blir
är det någon som har en förlängningsslad på 3-4 meter så vi kan stå på balkongen och valla och inte innomhus det är ju inte bra med tanke lukten som blir
Quote from Funbeat user on 25 January 2011, 19:28Hur tar vi oss till flygplatsen, taxi vbg?
Har vi hyrt bil i Verona?
Finns det svenskt kaffe på hotellet
Ligger Verona i Tyskland
Hur tar vi oss till flygplatsen, taxi vbg?
Har vi hyrt bil i Verona?
Finns det svenskt kaffe på hotellet
Ligger Verona i Tyskland
Quote from Funbeat user on 25 January 2011, 19:29Förlängaren är redan nedpackad
Förlängaren är redan nedpackad
Quote from Funbeat user on 25 January 2011, 23:01Magnus: för att lugna ett svagt hjärta så kan jag informera dig om att Vicke kör till Landvetter, du kan luta dig tillbaka i sätet och njuta av färden.
Om du tar med svenskt kaffe så finns det.
Ditt kreditkort har hyrt bil i verona och jag har bekräftel
Magnus: för att lugna ett svagt hjärta så kan jag informera dig om att Vicke kör till Landvetter, du kan luta dig tillbaka i sätet och njuta av färden.
Om du tar med svenskt kaffe så finns det.
Ditt kreditkort har hyrt bil i verona och jag har bekräftel
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 01:18Ser fram emot en go svenk kopp kaffe nar jag landar. Ni har val termos med er - det verkor som om ni varit scouter allihopa.
Vi ses i Verona!!!!!
Ser fram emot en go svenk kopp kaffe nar jag landar. Ni har val termos med er - det verkor som om ni varit scouter allihopa.
Vi ses i Verona!!!!!