Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenPrattråd Maj-Juni 2008
You need to log in to create posts and topics.

Ha en trevlig Pingst alla Utmanare/Maria

Tack så mycket! Fast jag måste erkänna att jag tänkte Pingst är de nu, tittade i almenackan som hänger här och insåg att de är ju faktiskt pingst. Då är man gött med 🙂 hahah!!

Åsa *
Min mamma har också skaffat Wii-fitness. Hon tränar på den vaje dag. kan helt enkelt inte låta bli!

Låter häftigt det där 🙂
Förut med x:et så hade vi ett Wii, men ja, det var ju hans, så det flyttade ut.
Men som det är för mig just nu, så separerar jag lek och motion ganska rejält 😛 Även om det är väldigt smart att leka sig igenom motionerandet 🙂

Jag har nyss beställt en Wii Fit, kommer i morgon eller på tisdag. Jag är grymt sugen att testa.

Jag har köpt nya skor idag!
Typ luftiga promenad skor.. Hmm... Sportiga är de också, vänta ska se om jag kan hitta en bild
BILD:http://usaimages.wolverineworldwide.com/bulk/cat3/2008/1/10/MRL-W87236-07.psd.fpx?cell=650,550&qlt=80&rgn=0,-0.277714932126697

Åå de var ju jättesnygga! Jag skulle oxå behöva ett par såna där. Blir jämt för varm om fötterna när jag är ute och går. Iaf på våren och sommaren. Vad kostar de och vart kan man köpa de? 🙂

Jag köpte dem på Aktiv Ortopedteknik Butiken, för 810kr för det var 10% rabatt, men 900kr annars.
Har alltid annars köpt New Balance, vilket också är ett väldigt bra märke.
Lärde mig efter första gången jag köpte skor där (hette Otto Bock förut) att de

riktigt snygga!

Skorna funka helt okej på promenaden idag, svårt att avgöra dock med tanke på att jag har skoskav från promenaden igår :/