Quote from Funbeat user on 1 June 2008, 21:46Vad har ni för planer för sommaren
Jag ska nog åka till vår husvagn vid stocholms skärgård eller
till vår sommarstuga i Finland i sommar.Eller hittar man på nåt annat?
Vad har ni för planer för sommaren
Jag ska nog åka till vår husvagn vid stocholms skärgård eller
till vår sommarstuga i Finland i sommar.
Eller hittar man på nåt annat?
Quote from Sebastian Magnusson on 2 June 2008, 08:41Jag brukar åka utomlands varje sommar men det blir inget det här året. Har istället bokat in flera minisemstrar med kompisar. Först till Strömstad över midsommar, sen till Kalmar där vi ska åka över till Öland en dag. Inga fel där 🙂 Å sen ska jag till K
Jag brukar åka utomlands varje sommar men det blir inget det här året. Har istället bokat in flera minisemstrar med kompisar. Först till Strömstad över midsommar, sen till Kalmar där vi ska åka över till Öland en dag. Inga fel där 🙂 Å sen ska jag till K
Quote from Funbeat user on 2 June 2008, 10:19Svarar här istället:
Jag ska ner på Sweden rock! 🙂
Och jag har precis satt på mig en klänning som, inte satt lika bra förra sommaren, även om jag vägde mindre då woho! (så stirra er inte blind på vågen) 😀
Svarar här istället:
Jag ska ner på Sweden rock! 🙂
Och jag har precis satt på mig en klänning som, inte satt lika bra förra sommaren, även om jag vägde mindre då woho! (så stirra er inte blind på vågen) 😀
Quote from Funbeat user on 2 June 2008, 10:22min syrra ska på swden rock också...
min syrra ska på swden rock också...
Quote from Fredrik Borgström on 2 June 2008, 20:18Jag åker ner till Val Gardena i italienska alperna och vandrar en vecka vid midsommar. Har nyss köpt nya vandringskängor, men det känns inte så jättelockande att gå in dom i värmen. Senare i sommar kanske det blir en kortare tur till Dublin eller London.
Jag åker ner till Val Gardena i italienska alperna och vandrar en vecka vid midsommar. Har nyss köpt nya vandringskängor, men det känns inte så jättelockande att gå in dom i värmen. Senare i sommar kanske det blir en kortare tur till Dublin eller London.
Quote from Elin Rimhagen on 4 June 2008, 12:22Jag har köpt mig ett Wii. Jisses va man blir svettig att spela. Mina favoriter är helt klart Tennis o Boxning (just nu iallafall). Även dansmattan till de va skojjigt. Men lite knepigt för man ska använda händerna oxå, man trasslar ju in sig till slut 😉
Jag har köpt mig ett Wii. Jisses va man blir svettig att spela. Mina favoriter är helt klart Tennis o Boxning (just nu iallafall). Även dansmattan till de va skojjigt. Men lite knepigt för man ska använda händerna oxå, man trasslar ju in sig till slut 😉
Quote from Funbeat user on 4 June 2008, 13:46tror wii är ett tvspel för mig, för när jag (för ovanlighetensskull) spelar tvspel så far jag omkring med kontrollen som om det skulle hjälpa mig att fara åt det hållet 😉
tror wii är ett tvspel för mig, för när jag (för ovanlighetensskull) spelar tvspel så far jag omkring med kontrollen som om det skulle hjälpa mig att fara åt det hållet 😉
Quote from Funbeat user on 4 June 2008, 18:36Wii e kul. Mitt senaste till lägg är Wii fit 🙂 Super kul träning.
Wii e kul. Mitt senaste till lägg är Wii fit 🙂 Super kul träning.
Quote from Funbeat user on 5 June 2008, 22:41Jag har börjat jobba mer med gruppmålen. Har nu gjort så här.
Gruppmål: x min
Antal Utmanare i mål: x st x min
Antal Utmanare inte i mål: x st
Totalt antal Utmanare: x st
Vad tycker ni om detta? Har ni några andra förslag? Bra eller dåligt?
Ni få
Jag har börjat jobba mer med gruppmålen. Har nu gjort så här.
Gruppmål: x min
Antal Utmanare i mål: x st x min
Antal Utmanare inte i mål: x st
Totalt antal Utmanare: x st
Vad tycker ni om detta? Har ni några andra förslag? Bra eller dåligt?
Ni få
Quote from Funbeat user on 8 June 2008, 20:13Maria, det låter super bra! kram tingeling*
Maria, det låter super bra! kram tingeling*