Quote from Guest on 21 August 2008, 08:29Hej!
Startar ny prattråd för nästa de sista månaderna på detta år.
Hej!
Startar ny prattråd för nästa de sista månaderna på detta år.
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 08:39Jo för vi pratar så mycket här! Så en tråd för flera månader blir nog alldeles lagomt! 🙂
Jo för vi pratar så mycket här! Så en tråd för flera månader blir nog alldeles lagomt! 🙂
Quote from Sebastian Magnusson on 21 August 2008, 08:56Ja september-december verkar ju alldeles lagom 🙂 Kom igen nu. Säg nåt! Jag har iaf kommit igång med träningen efter sommaren. Såååå skööönt! Hade mycket träningsvärk de första gångerna men nu börjar det kännas bättre. Ska iväg på medelpass ikväll på fri
Ja september-december verkar ju alldeles lagom 🙂 Kom igen nu. Säg nåt! Jag har iaf kommit igång med träningen efter sommaren. Såååå skööönt! Hade mycket träningsvärk de första gångerna men nu börjar det kännas bättre. Ska iväg på medelpass ikväll på fri
Quote from Fredrik Borgström on 21 August 2008, 09:11Jag har faktiskt tränat hela sommaren, mest för att jag mår dåligt av att inte göra det. Visserligen blir det mest cykling, vandring och raska promenader men i sommar har jag lite smått börjat springa igen, vilket varit en riktig hit. Har inte sprungit på
Jag har faktiskt tränat hela sommaren, mest för att jag mår dåligt av att inte göra det. Visserligen blir det mest cykling, vandring och raska promenader men i sommar har jag lite smått börjat springa igen, vilket varit en riktig hit. Har inte sprungit på
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 10:52Jo, jag tänkte precis fråga det om du inte gjorde massa rehabilitering här förut 🙂 För 1.5-2 år sedan? 🙂
Svårt att hålla koll på alla när man memorerar dem efter bild 😉
Gick upp 6 idag, och tog mig ut på en 67min promenad efter frukost. 🙂
Jo, jag tänkte precis fråga det om du inte gjorde massa rehabilitering här förut 🙂 För 1.5-2 år sedan? 🙂
Svårt att hålla koll på alla när man memorerar dem efter bild 😉
Gick upp 6 idag, och tog mig ut på en 67min promenad efter frukost. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 15:59Jag tränar crosstrainer, motionscykel, lite styrkemaskiner för tex. biceps och triceps, promenerar, har börjat cykla lite mer.
Jag tränar crosstrainer, motionscykel, lite styrkemaskiner för tex. biceps och triceps, promenerar, har börjat cykla lite mer.
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 16:00Har en sjukgymnast som ger mig olika övningar på maskinerna på gymmet.
Har en sjukgymnast som ger mig olika övningar på maskinerna på gymmet.
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 20:44Jag har fått med mig två jobbarkompisar på att försöka träna mer och äta bättre. Vi har bestämt oss för att ha vägning och midjemåtts-mätning varannan vecka för att sätta press på varandra. Dessutom kollar vi upp hur det går med träningen för de andra. Jä
Jag har fått med mig två jobbarkompisar på att försöka träna mer och äta bättre. Vi har bestämt oss för att ha vägning och midjemåtts-mätning varannan vecka för att sätta press på varandra. Dessutom kollar vi upp hur det går med träningen för de andra. Jä
Quote from Dan Andersson on 25 August 2008, 08:32Under sommaren har jag mest sprungit men under övrig tid så blir det mest bodypump och styrketräning i olika former. Gillar också core och afro men det finns inga bra tider för det. Tänkte jag skulle prova på areobic dance i höst nu när jag kan stanna i s
Under sommaren har jag mest sprungit men under övrig tid så blir det mest bodypump och styrketräning i olika former. Gillar också core och afro men det finns inga bra tider för det. Tänkte jag skulle prova på areobic dance i höst nu när jag kan stanna i s
Quote from Fredrik Borgström on 25 August 2008, 11:01Alldeles riktigt, Marie! För ca 2 år sedan när jag hittat funbeat var det nästan bara rehabträning även om jag inte reggade det som rehab. Tränade ändå på en låg nivå när jag nu jämför med vad jag klarar idag. För många kanske det inte skulle ha räknats s
Alldeles riktigt, Marie! För ca 2 år sedan när jag hittat funbeat var det nästan bara rehabträning även om jag inte reggade det som rehab. Tränade ändå på en låg nivå när jag nu jämför med vad jag klarar idag. För många kanske det inte skulle ha räknats s