Quote from Funbeat user on 3 November 2008, 08:42Hej!
Är det någon som fått snö än? Det har inte jag iallfall.
Hej!
Är det någon som fått snö än? Det har inte jag iallfall.
Quote from Funbeat user on 3 November 2008, 10:25Ingen snö än, men runt nollan på dagtid och minus på nätterna.
Och vi har ingen riktig värme i huset, pelletspannan har gått sönder! Tur att vi har ett par flyttbara el-element och vedspis, så vi kan i varje fall värma några rum.
Ingen snö än, men runt nollan på dagtid och minus på nätterna.
Och vi har ingen riktig värme i huset, pelletspannan har gått sönder! Tur att vi har ett par flyttbara el-element och vedspis, så vi kan i varje fall värma några rum.
Quote from Funbeat user on 3 November 2008, 12:41Ingen snö ännu, men frost har vi, var riktigt vackert i morse när solen gick upp. 🙂
Ingen snö ännu, men frost har vi, var riktigt vackert i morse när solen gick upp. 🙂
Quote from Christina Hageman on 3 November 2008, 12:58Hemma i Motala, låg snön halva lördagen (några millimeter) sedan regnade den bort. Så döm om min förvåning när jag kom till jobbet, i Boxholm, (som ligger 4,5 mil hemifrån) och det är vitt på marken och så mycket snö att de till och med varit ute och skra
Hemma i Motala, låg snön halva lördagen (några millimeter) sedan regnade den bort. Så döm om min förvåning när jag kom till jobbet, i Boxholm, (som ligger 4,5 mil hemifrån) och det är vitt på marken och så mycket snö att de till och med varit ute och skra
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 12:31I Jönköping ingen snö, har däremot varit en del snö och minusgrader några mil utanför.
I Jönköping ingen snö, har däremot varit en del snö och minusgrader några mil utanför.
Quote from Funbeat user on 15 November 2008, 21:08Hej!
Har just skickat mail till alla Utmanarmedelemmar som inte är med här hos oss. Om de vill vara med. Hoppas vi får in lite mer nya Utmanare eller vad tycker ni?
Ha en trevlig helg/Maria
Hej!
Har just skickat mail till alla Utmanarmedelemmar som inte är med här hos oss. Om de vill vara med. Hoppas vi får in lite mer nya Utmanare eller vad tycker ni?
Ha en trevlig helg/Maria
Quote from Funbeat user on 23 December 2008, 22:26Snart är det Julafton så God Jul alla Utmanare.
Snart är det Julafton så God Jul alla Utmanare.
Quote from Funbeat user on 24 December 2008, 09:49GOD JUL!!
GOD JUL!!
Quote from Morgan Sundén on 27 December 2008, 20:14och GOTT NYTT ÅR 🙂
och GOTT NYTT ÅR 🙂
Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 21:17Gott nytt år 🙂
Gott nytt år 🙂