Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 11:15Tackar tackar, jag har ju misskött mig allt för många gånger, lite därför jag fått börjat om igen. Denna vecka ska jag börja med fas 2 av rehabiliteringen. Så nu ska jag börja motionscykla varje dag, och sen 2-3 ggr/vecka göra ett större rehabiliteringspa
Tackar tackar, jag har ju misskött mig allt för många gånger, lite därför jag fått börjat om igen. Denna vecka ska jag börja med fas 2 av rehabiliteringen. Så nu ska jag börja motionscykla varje dag, och sen 2-3 ggr/vecka göra ett större rehabiliteringspa
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 19:31Tyvärr så lämnar jag den här gruppen för ett tag, har precis börjat plugga å får inte riktigt ihop rutinerna just nu.
Kämpa på allihop å lycka till!
Tyvärr så lämnar jag den här gruppen för ett tag, har precis börjat plugga å får inte riktigt ihop rutinerna just nu.
Kämpa på allihop å lycka till!
Quote from Funbeat user on 6 September 2008, 20:34Hejsan! Jag ville bara kolla med er hur ni har lagt upp det med registrering av träning här på Funbeat...
Hittills har jag bara lagt in lite "längre" pass. Alltså inte när jag går till jobbet (5-10 min) eller när jag cyklar till stan (10-15 min). Hur bru
Hejsan! Jag ville bara kolla med er hur ni har lagt upp det med registrering av träning här på Funbeat...
Hittills har jag bara lagt in lite "längre" pass. Alltså inte när jag går till jobbet (5-10 min) eller när jag cyklar till stan (10-15 min). Hur bru
Quote from Funbeat user on 6 September 2008, 21:37Beror ju helt på
Jag har i stortsätt registrerat allt, men jag har också rehabiliterat mig, så varje liten grej har räknats. Nu har jag slutat att registrera när jag promeneraar från bussen till Arbetsterapin för exempel osv... Det blir bara bonus på nåt
Beror ju helt på
Jag har i stortsätt registrerat allt, men jag har också rehabiliterat mig, så varje liten grej har räknats. Nu har jag slutat att registrera när jag promeneraar från bussen till Arbetsterapin för exempel osv... Det blir bara bonus på nåt
Quote from Funbeat user on 6 October 2008, 09:43Hej allihopa.
Jag ber om ursäkt för att jag har varit helt frånvarande i flera veckor. Förkylningarna har avlöst varandra på löpande band, så det där med träning har det inte alls varit tal om. Jag har inte ens orkat bry mej om att regga de fåtal promenad
Hej allihopa.
Jag ber om ursäkt för att jag har varit helt frånvarande i flera veckor. Förkylningarna har avlöst varandra på löpande band, så det där med träning har det inte alls varit tal om. Jag har inte ens orkat bry mej om att regga de fåtal promenad
Quote from Funbeat user on 13 October 2008, 13:58Vi pratar så mycket här! 😉
Vi pratar så mycket här! 😉
Quote from Funbeat user on 13 October 2008, 20:35Ja, det är svårt att hänga med i alla nya inlägg ibland... 😉
Ja, det är svårt att hänga med i alla nya inlägg ibland... 😉
Quote from Funbeat user on 13 October 2008, 22:15Bla bla bla.
Och dessutom är det ruskväder.
Bla bla bla.
Och dessutom är det ruskväder.
Quote from Funbeat user on 13 October 2008, 22:36lol?
lol?
Quote from Funbeat user on 3 November 2008, 08:11Äntligen har det kommit en ny Utmanare igen. Hoppas det kommer mer nya Utmanare nu. Hon heter Lina H. Du Lina får gärna presentera dig i Presenterartråden.
Äntligen har det kommit en ny Utmanare igen. Hoppas det kommer mer nya Utmanare nu. Hon heter Lina H. Du Lina får gärna presentera dig i Presenterartråden.