Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningPremiärmilen
You need to log in to create posts and topics.

Men vilken grej! Kanske man skulle testa att springa.... 🙂

Du kan ju kolla och se hur det såg ut förra året på http://www.premiarmilen.se . där finner du all info du kan tänkas behöva. det var runt 800 deltagare förra året, och i år har alla som är med i TSM en gratisplats på premiärmilen, så det lär bli flera i år.

Ja nu är jag anmäld och betald. (V)

japp jag ska springa premiärmilen.
Blir ett bra test av formen inför den kommande säsongen!

Sista anmälningsdag är 11 mars

så nu är jag anmäld 🙂 Det blir tävlingsklassen iår. Om inte annat så får man ju ett lägre startnummer. Ser fram emot loppet! Jag vill som sagt gärna slå mitt rekord från förra året ( 38:59)

Jag kommer! Gjorde mitt livs första mil idag och den gick på 1:03:41 och det tycker inte jag är illa för att vara första gången. Nu har jag fått blodad tand! 🙂

Hoppas bara mina vänner i Stockholm är hemma den helgen, det skulle underlätta en hel del...

Grattis Ia. (t+)

Har nyligen på allvar kommit igång med löpningen. Sprang mitt längsta utan att stanna i tisdags (4,5 km på 30 min).

Hur troliga är mina chanser att springa ett hyfsat resultat på premiärmilen som är 30 mars? Med tanke på att 4,5 km är det längsta jag sp

Det är en rätt omöjlig fråga - först måste du ju fråga dig själv om du öht orkar springa 10 km - ut och prova - spring långsamt! (Du kanske har en liten ledtråd i hur du kände dig efter dom 4.5 kmtrarna)
Men vad är "hyfsat resultat" - om du tvekar om du ö