Quote from Daniel Jernebring on 29 January 2008, 13:42Men vilken grej! Kanske man skulle testa att springa.... 🙂
Men vilken grej! Kanske man skulle testa att springa.... 🙂
Quote from Funbeat user on 29 January 2008, 13:52Du kan ju kolla och se hur det såg ut förra året på www.premiarmilen.se . där finner du all info du kan tänkas behöva. det var runt 800 deltagare förra året, och i år har alla som är med i TSM en gratisplats på premiärmilen, så det lär bli flera i år.
Du kan ju kolla och se hur det såg ut förra året på http://www.premiarmilen.se . där finner du all info du kan tänkas behöva. det var runt 800 deltagare förra året, och i år har alla som är med i TSM en gratisplats på premiärmilen, så det lär bli flera i år.
Quote from Therese Linner on 29 January 2008, 13:58Ja nu är jag anmäld och betald. (V)
Ja nu är jag anmäld och betald. (V)
Quote from Funbeat user on 22 February 2008, 14:22japp jag ska springa premiärmilen.
Blir ett bra test av formen inför den kommande säsongen!
japp jag ska springa premiärmilen.
Blir ett bra test av formen inför den kommande säsongen!
Quote from Funbeat user on 22 February 2008, 16:20Sista anmälningsdag är 11 mars
Sista anmälningsdag är 11 mars
Quote from Funbeat user on 22 February 2008, 17:49så nu är jag anmäld 🙂 Det blir tävlingsklassen iår. Om inte annat så får man ju ett lägre startnummer. Ser fram emot loppet! Jag vill som sagt gärna slå mitt rekord från förra året ( 38:59)
så nu är jag anmäld 🙂 Det blir tävlingsklassen iår. Om inte annat så får man ju ett lägre startnummer. Ser fram emot loppet! Jag vill som sagt gärna slå mitt rekord från förra året ( 38:59)
Quote from Funbeat user on 24 February 2008, 13:12Jag kommer! Gjorde mitt livs första mil idag och den gick på 1:03:41 och det tycker inte jag är illa för att vara första gången. Nu har jag fått blodad tand! 🙂
Hoppas bara mina vänner i Stockholm är hemma den helgen, det skulle underlätta en hel del...
Jag kommer! Gjorde mitt livs första mil idag och den gick på 1:03:41 och det tycker inte jag är illa för att vara första gången. Nu har jag fått blodad tand! 🙂
Hoppas bara mina vänner i Stockholm är hemma den helgen, det skulle underlätta en hel del...
Quote from Lotta Lindström on 24 February 2008, 13:44Grattis Ia. (t+)
Grattis Ia. (t+)
Quote from Funbeat user on 28 February 2008, 11:56Har nyligen på allvar kommit igång med löpningen. Sprang mitt längsta utan att stanna i tisdags (4,5 km på 30 min).
Hur troliga är mina chanser att springa ett hyfsat resultat på premiärmilen som är 30 mars? Med tanke på att 4,5 km är det längsta jag sp
Har nyligen på allvar kommit igång med löpningen. Sprang mitt längsta utan att stanna i tisdags (4,5 km på 30 min).
Hur troliga är mina chanser att springa ett hyfsat resultat på premiärmilen som är 30 mars? Med tanke på att 4,5 km är det längsta jag sp
Quote from Elias Engqvist on 28 February 2008, 12:11Det är en rätt omöjlig fråga - först måste du ju fråga dig själv om du öht orkar springa 10 km - ut och prova - spring långsamt! (Du kanske har en liten ledtråd i hur du kände dig efter dom 4.5 kmtrarna)
Men vad är "hyfsat resultat" - om du tvekar om du ö
Det är en rätt omöjlig fråga - först måste du ju fråga dig själv om du öht orkar springa 10 km - ut och prova - spring långsamt! (Du kanske har en liten ledtråd i hur du kände dig efter dom 4.5 kmtrarna)
Men vad är "hyfsat resultat" - om du tvekar om du ö