Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Nu äntligen har jag glädjen att presentera 2 st stora nyheter på FunBeat! Dels så lanserar vi nu äntligen möjligheten att bli Premium-medlem och dels öppnar vi en helt ny webbshop, som är otroligt grym och ingenting som liknar vad FunBeat haft tidigare.
<

Wow! (t+)

Skulle gärna ha möjligheten att +1 i google+ också 🙂

Intressant, vilken nystart för Funbeat, mycket har hänt de senaste månaderna!

Mycket bra Olle!

I stort sett: Hurra!
Men för en gångs skull är jag lite kritisk: Varför "lite mindre reklam" - varför inte "ingen reklam"?
Det tyckte jag var dåligt men det kanske(?) finns en bra förklaring?

Bra jobbat, Team Olle!

Christer: Mindre reklam = nästan ingen reklam alls. Våra premiumpartners kommer att ha erbjudanden och rabatter som vi vill kunna få fram till de som blir premium-medlemmar. Denna informationen/annonserna kommer att visas under vänsternavigeringen. Dvs de

hmm så nu skapar ni fin- och fulmedlemmar på funbeat. Lite tråkigt tycker jag, tar gärna reklam i kanterna men det kanske inte är tillräckligt för att hålla sajten igång. Om man ska få igen insatt månadspeng krävs dessutom att man köper för drygt 2000 kr

Vaddå fin- och fulmedlemmar? Jag är intolerant rabiat reklamhatare och det står jag för.

Hur länge har inte vissa av oss väntat, längtat och hoppats på att på något vis kunna bli av med den där anskrämliga fula och störande reklamen som lägger sig tvärt

Det ser ut som om det läggs på moms efteråt när man skall handla, det var en överraskning men inte rätt vad?