Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Olle, det kanske vore bra om, om ni nu startat med Premium-medlemskap, också gör lite reklam så att man åtminstone fattar hur man kan bli Premium-medlem!!! Eller har jag missat nåt - som vanligt?

Christer: Det kommer snart förstås! Bara några småsaker kvar först.

vart hittar jag det? och hur funkar det?

Åh! Jag har en fråga! Kommer det att finnas något erbjudande i stil med "testa premium-funktionerna gratis i X dagar" så att man kan testa vad det är man köper? Jag såg att det finns en del funktioner som kräver premium-medlemskap, men kunde inte klura ut

Camilla: Är det nya analysfunktionen du menar? Maila i så fall mig på olle@funbeat.se så ska jag lägga till dig som beta-testare. Då kommer du sedan att få upp en länk i din vänsternavigering på startsidan. (Som heter Mina rapporter)

Jenny: Vi överväger just nu en sådan test-funktion.

Tjohoo! (t+) 😀

Det går ju faktiskt att betala för en månad och sedan se om det är något som passar. En månad kostar 29-39 kr har jag för mig. Det har nog dom flesta råd med. Skippa lunchen ute en dag och ät matlåda istället så är det betalt.

Nej, det är helt riktigt att jag skulle ha råd med det. Mitt förslag var mer något som många andra sajter med tjänster erbjuder. Det är bara en fin gest mot sina användare.

Editerade bort en oavslutad tanke. 🙂

Erkänn att du är "ekonomisk"!