Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ignatiuz: Vi börjar inte ta betalt för något som redan finns. Så du behöver verkligen inte oroa dig.

Skulle utan problem kunna betala för premium, men då skulle jag vilja slippa all reklam.

Skulle vilja se att det går att betala årsvis också inte bara månadsvis.
Rabatterna är inget för mig heller, men kan man få mer analyser och jämförelser hade det var

Härligt! (t+) (t+) (t+)

Då sitter jag still i båten igen 😉

...fast jag tycker att det alltid finns anledning att höja ett varningens finger för internetsidor som delar upp sig i en gratis- och en betalversion. Risken är uppenbar att man promotar den senare genom att försämra den förstnämnda.

Jag betalar gärna för att använda och stötta funbeat med eller utan reklam. Däremot vill jag inte ha "riktad" reklam skickad till mina privata meddelanden. Inte heller vill jag betala via nätet och skulle föredra att betala en årsavgift. Jag tycker det ar

Håller också med om att en årspremie vore bra, inte nödvändigtvis på bekostnad av ett månadsalternativ. Tror nog att de flesta ser långsiktigt på sitt tränande och vill säkerställa att Funbeat finns kvar. Butiken skadar väl ingen, trevligt att den finns.

Jag vill ha MEEER funbeat. Jag vill slippa buggarna och få bättre analysverktyg, mera möjligheter att sätta mål, jämföra träningspass m.m.

Att få mer och bättre funbeat är något som jag kan tänka mig att betala för. Reklamfritt är något som jag skulle up

Funbeat i sin nuvarande form passar mig utmärkt. Jag ser inget mervärde att för 350:- om året betala för mindre reklam.
Däremot skulle jag gärna kunna bidra med kanske en tjuga per kvartal för driften bara för att jag gillar siten.

Jag håller med Evely - analysverktyg nu!

Jag försökte göra lite roliga diagram och jämföra träning igår och det gick åt fanders. Det slutar ju med att jag exporterar allt och analyserar i ett kalkylblad.

Premiummedlemskap verkar vara på gång igen, med utökade analysmöjligheter:
http://www.funbeat.se/myprofile/premium.aspx
Dessutom får man 10 % rabatt hos Runners Store och Addnature. Och slipper reklam.
Kostnad 29:-/mån eller 319:-/år