Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

"10% på allt utom Garmin" - förvisso är Addnature billigast i stan (?) på Garmin.

är det 10% på online butik eller ? Runners store i Växjö stängd ett par månader sedan.

Kan man ser något på vår profil eller hur ser man skillnad?

Och nu när butiksfliken är borta kanske bloggfliken kan komma tillbaka? Det är inte direkt lätt för nya att se bloggflödet.

Om man nu som icke-premiummedlem har tillgång till all funktionalitet som en premiummedlem har så ser jag inte mycket mening att bli premiummedlem. Rabatter på att köpa saker är inte heller min grej, eftersom att jag sällan handlar och om jag gör det anta

Vi har smygit igång premium-funktionen faktiskt, det stämmer. 🙂

Vi laddar nu för lanseringen av nya rapportfunktionen ("analysfunktionen" ). Den är i min mening otroligt bra och kraftfull. Den nya rapportfunktionen kommer ha ett antal saker som bara är

(t+) 🙂

Jag tror att många skulle uppskatta en gratis provmånad som premiummedlem. Att helt enkelt få känna på och utvärdera om premiummedlemskapet är något att ha, eller i alla fall om den utökande funktionalileten är värd att betala för.

Skulle det vara möjlig

Nått tekniskt geni här? Skulle mäta sträckan jag gick idag med Funbeats träningsapplikation men fick upp gpssignal saknas, även om jag var utomhus och det har hänt tidigare. så tänkte jag provar en annan applikation men vad händer då? jo samma sak. den bö

Då är nog GPS-mottagaren avstäng i din telefon. Slå på via inställningar. Om det ser ut som om den redan är på så starta om telefonen.

Det jag vet är att funbeat är för mig en ypperlig träningsdagbok som jag gärna använder och vill därför gärna stötta ekonomiskt för att få ha den kvar, fler funktioner eller inte för det är mycket jobb som ligger bakom. Däremot vill jag inte betala över n