Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Skulle antalet premium-medlemmar tredubblas om priset var 10 kr/mån?

För egen del tror jag mer på tilläggsfunktioner för att vilja vara Premium. Ah, jag är bara insnöad i principer 🙂

Olle skrev;
Jag gör vad jag kan för att försöka få möjlighet att utveckla FunBeat så mycket det går (apparna, analysverktyg etc), och en av de saker som är nödvändiga är att få intäkter till sajten.

Bra jobbat Team Olle! Självklart ska ni ha intäkter ti

Okej min röst.

Jag betalar gladeligen en slant för att stötta funbeat och för att slippa reklam. Säg bara åt mig var jag ska sätta in pengarna.

Jag vill däremot inte alls att då få rabatt i en butik och riktade specialerbjudanden (= reklam, dvs. det jag

Håller också med, betalar jag vill jag inte ha en massa erbjudanden. Då vill jag ha ett 'rent' funbeat.

Kan dessutom tillägga att jag är klart beredd att betala ytterligare en slant bara för att slippa vara medlem i en rabattklubb...

Håller med om att nyttan är nog i storleksorningen 20-40 kr / mån för det som siten erbjuder idag och vad man kan se av inriktningen av utvecklingen. Precis som många andra så är jag mer tveksam till shoppen, både för mig personligen och vad jag tror är r

Aj aj aj...
Är detta slutet på Funbeat?

Gratis sajter som börjar ta betalt brukar inte överleva länge.

Apparna som verkar vara ett tidsödande projekt skulle kanske kosta lite att ladda ner.

Jag är nog positiv till butiken!