Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Oj, vilken diskussion! Kul att så många har åsikter.

Jag gör vad jag kan för att försöka få möjlighet att utveckla FunBeat så mycket det går (apparna, analysverktyg etc), och en av de saker som är nödvändiga är att få intäkter till sajten. Premiummedlem

Jag skulle kunna tänka mig att betala 29 kr/mån för att få tillgång till gränssnittet Funbeat hade innan senaste "renoveringen".

Möjlighet till olika teman på sajten kan vara en trevlig bonus som premiummedlem, lite som de många teman som finns till Gmail.

Vore också trevligt om träningskalendern var lite mer som Google Calendar i designen. Där kan man bläddra runt i kalendern gen

Är absolut beredd att betala 29 kr/månad för att hjälpa till att säkra Funbeats fortsatta utveckling. Det som har hänt sedan nya siten och de nya apparna lanserades har verkligen givit mersmak!

Det är alltid bra när man har möjlighet att välja vad som passar en själv bäst.

Men jag har en fråga: Jag kikade runt lite i butiken och där stod att produkterna som säljs är testade av Funbeat (och så några namn) eller Funbeats ambassadörer. Jag är lit

Jag kan tänka mig att lägga det dubbla om det bara kommer vettiga sätt att hantera och presentera inmatad träning och inte bara nya fancy-schmancy sätt att *mata in* träning. Att slippa *fungerande* reklam på sidan är emellertid inte värt så många kronor

Jag kanske har missuppfattat gratiserbjudandet året ut men det är inte intressant för mig att testa om det enda som händer är att reklamen minskar. Det kan jag ordna på flera olika sätt om jag vill testa det.

Ska jag betala ska det vara för funktionalite

Du har missat det totalt - reklamen försvinner inte - däremot får du rabatt i affären...

Ha ha ha. Sorry. Då vet jag inte vad jag ska säga. Ööööh. Moahahaha.

Johanna; de namn som du nämner, bl.a. mitt, är de som tillsammans med Olle och co. ligger bakom shopen. Ambassadörerna är bekanta till oss som är duktiga/initierade inom en gren och som hjälper oss att navigera i djungeln av varumärken och produkter vid i