Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag har säkert något konstigt filter för jag noterar inte reklam. Däremot har jag definitivt 29 kr till övers per månad, men tror inte jag lägger dessa här. För mig har inte funbeat utvecklats positivt. Ibland mycket för mycket.

Håller med Fredrik. Vad var logiken i det där?

Varje krona är en röstsedel. Jag röstar på Funbeat och betalar gladeligen 29,-/mån. Reklam eller inte. 🙂

Måste säga att jag är rätt skeptisk med tanke på vad det innebär nu men heja heja.

kommer inte att bli medlem. Nöjd med sidan som den är helt klart. hoppas butiken även hamnar på sponsorhuset ihop med övriga 240 nätbutiker så att även klubbarna får ta del av vi handlar för på nätet.

Det kallar jag rättvisa. 29 kr i månaden och 93674 m

Jag tycker medlemsskapet ska vara frekvensstyrt,alltså den som är aktiv på FunBeat ,säg 25 dagar i månaden eller mer skulle bli en Premium-medlem.Min inställning är att FunBeat ska fortsätta att vara fri från avgifter,alltså halva sidan belamras med irrit

"29 kr i månaden och 93674 medlemmar blir en satans massa pengar för ägaren av denna sajt, Hela 2716546 kr per månad."

För det första är inte alla medlemmar aktiva, för det andra kommer inte alla att betala. Det är inte så man räknar... Man måste på någo

Kul med alla kommentarer och synpunkter - vi gör det här för att vi älskar att träna och arbetar med att utveckla sajten hela tiden... kom gärna med förslag på vad ni skulle vilja se i ett premiummedlemskap / Thomas

och kommentera gärna varorna i shopen!

Håller med Jenny om att mervärdet som det ser ut nu är lite väl lågt för att motivera kostnaden för mig. Sedan vet jag inte hur stora reklamintäkterna är som den ska täcka.

Jag inser att ni behöver få in pengar för att kunna utveckla sajten, men jag skulle börja med att få befintlig funktionalitet stabil först, så att man som användare får en bra känsla för sajten.

Sen skulle jag kolla igenom den oändliga listan med önskni