Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Moms redovisas, men det är en varav-post. Dvs det pris du ser när du tittar på produkten är det som hamnar på ordern.

Tack, jag blev så överraskad att jag inte räknade. 🙂

MYCKET bra!

Jag som har råd, och vill slippa reklam betalar gärna 🙂 sedan kommer alltid finnas folk som ska ha allt gratis, tyvärr.

Härlig utveckling!

Hmmm, jag är inte säker på att jag vill betala men nappade på gratiserbjudandet året ut för att bedöma prisvärdheten.

Så här direkt efter aktiverandet ser jag ingen skillnad. Ett par frågor infinner sig:

- Ser andra att man är premium-medlem? (något jag

Hej!

Tack för alla glada kommentarer.

Jag noterar GoCoCo! Har ej testat dessa, inte Jesper och Nils heller så vitt jag vet. Vårt "svar" i dagsläget heter nog Icebreaker Hike Lite Crew. Men; jag noterar det.

Trevlig fredag på er!

Butiks-Marcus

Mikael:

- Vi har inte bestämt oss för huruvida man ska visa om man är premium eller inte.
- Avaktivera: Japp, självklart! Vi kommer inte att förlänga automatiskt, utan vi kommer att skicka ut ett informationsmail där vi berättar att medlemsskapet tar sl

Dubbelpost

Det här kan säkert fungera bra men personligen betalar jag inte för nåt som inte fungerar i en normal vanlig enkel mobiltelefon, läs Sony Ericsson J10i2. Den gamla versionen av FB fungerade utmärkt och som gammal "datanörd" blir jag lite lätt matt på alla

Betala för att få MINDRE reklam?! En avancerad form av bondfångeri, det är vad det handlar om. Jag skrattar nästan ihjäl mig!

Exakt, Surtant är mitt mellannamn.