Quote from Funbeat user on 26 November 2011, 09:16"kom gärna med förslag på vad ni skulle vilja se i ett premiummedlemskap / Thomas"
Något som jag skulle tycka vara en bra premiumfunktion är någon form av coach-funktion, liknande firstbeat.net.
"kom gärna med förslag på vad ni skulle vilja se i ett premiummedlemskap / Thomas"
Något som jag skulle tycka vara en bra premiumfunktion är någon form av coach-funktion, liknande firstbeat.net.
Quote from Funbeat user on 26 November 2011, 10:18Skulle även vilja punktera att tredjehandsappar som den jag gjort för Funbeat (icke officiella appen) inte kommer fungera för de som inte har Premium-medlemskap. Det är också en begränsning som många kommer erfara snart.
Skulle även vilja punktera att tredjehandsappar som den jag gjort för Funbeat (icke officiella appen) inte kommer fungera för de som inte har Premium-medlemskap. Det är också en begränsning som många kommer erfara snart.
Quote from Jonny Persson on 26 November 2011, 10:49Det jag gillar är att det faktiskt finns ett val. Om jag har förstått saker rätt så kommer det att vara precis som nu för de som inte blir premium-medlemmar. Med undantag för att tredjepartsappar inte verkar fungera, men jag misstänker att det inte påverk
Det jag gillar är att det faktiskt finns ett val. Om jag har förstått saker rätt så kommer det att vara precis som nu för de som inte blir premium-medlemmar. Med undantag för att tredjepartsappar inte verkar fungera, men jag misstänker att det inte påverk
Quote from Funbeat user on 26 November 2011, 11:4929 kronor känns inte så dyrt för mig, men då skulle jag vilja få något mer än bara reklamfritt och en rabatt som jag antagligen aldrig kommer utnyttja. Kanske kraftfullare analysverktyg? En kalender som jag kan modifiera mera själv?
Jag betalar 49 krono
29 kronor känns inte så dyrt för mig, men då skulle jag vilja få något mer än bara reklamfritt och en rabatt som jag antagligen aldrig kommer utnyttja. Kanske kraftfullare analysverktyg? En kalender som jag kan modifiera mera själv?
Jag betalar 49 krono
Quote from Funbeat user on 26 November 2011, 12:12Fast Spotify ger dig tillgång till musik, d.v.s. ger något mer än du hade från början. Dessutom är nog musik en rätt stor bransch och en sån sak som folk är beredda att betala för. Numera. 😉
Sen håller jag med om att Spotify klantade sig när de tog bort
Fast Spotify ger dig tillgång till musik, d.v.s. ger något mer än du hade från början. Dessutom är nog musik en rätt stor bransch och en sån sak som folk är beredda att betala för. Numera. 😉
Sen håller jag med om att Spotify klantade sig när de tog bort
Quote from Funbeat user on 26 November 2011, 12:18Fast tillgång till musiken har man ju även om man inte betalar? Men man får bara lyssna ett visst antal timmar per månad och det blir en massa reklamavbrott hela tiden.
Fast tillgång till musiken har man ju även om man inte betalar? Men man får bara lyssna ett visst antal timmar per månad och det blir en massa reklamavbrott hela tiden.
Quote from Funbeat user on 26 November 2011, 12:24När kommer appen för android? kanske redan har kommit?
När kommer appen för android? kanske redan har kommit?
Quote from Funbeat user on 26 November 2011, 12:28OT: Spotify är rätt fula ändå. Ca 60000 klick renderar en varm korv med bröd (utan räksallad).
OT: Spotify är rätt fula ändå. Ca 60000 klick renderar en varm korv med bröd (utan räksallad).
Quote from Funbeat user on 26 November 2011, 13:03Klart konkurrenskraftigt :-)det finns en sajt där t.ex. sk. guldmedlemskap kostar 300 riksdaler/år! För vad då?? Jo, för de pengarna får du några smilisar som du kan använda i din blogginlägg!!;)
Här får du lite vilseledande prissättning i butiken,för v
Klart konkurrenskraftigt :-)det finns en sajt där t.ex. sk. guldmedlemskap kostar 300 riksdaler/år! För vad då?? Jo, för de pengarna får du några smilisar som du kan använda i din blogginlägg!!;)
Här får du lite vilseledande prissättning i butiken,för v
Quote from Funbeat user on 26 November 2011, 14:08Tibor:
Det är moms på produkterna. Däremot så blir momsen redovisad som "varav moms" när du går mot utcheckningen. Totalpriset ska dock alltid vara det samma.
Om du någonstans hittar en vara som visas exklusive moms så meddela mig direkt!
/Butiks-Marcu
Tibor:
Det är moms på produkterna. Däremot så blir momsen redovisad som "varav moms" när du går mot utcheckningen. Totalpriset ska dock alltid vara det samma.
Om du någonstans hittar en vara som visas exklusive moms så meddela mig direkt!
/Butiks-Marcu