Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Toppen Marcus, då är jag med!
Det är lite det som är min poäng, att bara för att en person tycker att en produkt är bra är det ju inte säkert att jag tycker likadant utan jag behöver nåt som kan relatera personen till min träning. Ungefär som att man så

Jag vet vem jag litar på när det är cykelprylar.

Tema gillade jag. Kanske åtminstone möjligheten att välja egna färgschema?

Kanske det finns möjlighet i fratiden att få rabatterad startavgift på något lopp, kanske? Det beror ju på en del annat också, inte bara vilja och önksemål från oss då men det är

Det finns något i allt det här som irriterar mig men jag kan inte riktigt sätta fingret på det.

Med visst fog resoneras det kring att affärsmodellen inte är helt rätt.
Men. Det finns ganska många som använder FB flitigt, alla de måste väl trots allt tyck

Här håller jag definitivt med Fredrik, det är inte pengarna i sig det handlar om. Jag betalar på ett annat forum 20 dollar eller nåt, per år, utan att jag får så där jättemycket för det, jag gillar siten helt enkelt. Funbeats förvandling har jag inte komm

Håller nog med Fredrik. Frågan är vilket det upplevda mervärdet blir. Funbeat är mycket bra redan, och utvecklas kontinuerligt. Samt har en moderator/site"ägare" som lyssnar och är aktiv i forumen (till skillnad från ex. Puls tidigare....).
Mer differenti

Jag kan vara moderator i gratisversionen.

(t+)

Som svar till Olles: "Många av de som blir Premium-medlemmar kommer att bli det för att de vill ta del av de erbjudanden som våra partners kommer att erbjuda. Om även den informationen (reklamen?) döljs så blir det lite bakvänt då det var just erbjudanden

Fredrik N (t+)