Quote from Funbeat user on 15 February 2013, 15:16Välkommen tillbaka Mats 😀
riktigt underhållande presentation. Jag noterar att du i fartvinden av din återkomst
drog med dig Åsa från Helsingborg, mycket trevligt. Välkommen Åsa!
Känner ni varandra?
Välkommen tillbaka Mats 😀
riktigt underhållande presentation. Jag noterar att du i fartvinden av din återkomst
drog med dig Åsa från Helsingborg, mycket trevligt. Välkommen Åsa!
Känner ni varandra?
Quote from Funbeat user on 15 February 2013, 15:19Välkommen Åsa!
Och: Tack Camilla och Hasse! Jo, jag borde ha lyssnat på herrn tidigare kanske, men det var först nu det kändes rätt. 🙂
Välkommen Åsa!
Och: Tack Camilla och Hasse! Jo, jag borde ha lyssnat på herrn tidigare kanske, men det var först nu det kändes rätt. 🙂
Quote from Funbeat user on 15 February 2013, 15:56*hoppar in bakom baren och blandar välkomstdrinkar*
*hoppar in bakom baren och blandar välkomstdrinkar*
Quote from Funbeat user on 15 February 2013, 16:32Hej hej ni nya
Hej hej ni nya
Quote from Funbeat user on 15 February 2013, 19:22Nä Hans. Mats och jag känner inte varandra (än). Härligt med drinkar. Mycket bättre än champagne. Tycker det är riktigt blä.
Nä Hans. Mats och jag känner inte varandra (än). Härligt med drinkar. Mycket bättre än champagne. Tycker det är riktigt blä.
Quote from Funbeat user on 15 February 2013, 19:35Hej!
Det är bra med svängdörrar här, det kan bli så om man fortfarande tror att kärleken är bakom nästa krök.
Jag väntade lite att skriva här så förtreten hade lagt sej och nu har jag landat och kommit till ro.En ny presentation av mej för er som hitt
Hej!
Det är bra med svängdörrar här, det kan bli så om man fortfarande tror att kärleken är bakom nästa krök.
Jag väntade lite att skriva här så förtreten hade lagt sej och nu har jag landat och kommit till ro.
En ny presentation av mej för er som hitt
Quote from Funbeat user on 15 February 2013, 19:47Välkomna alla nya och "nygamla". 🙂
Välkomna alla nya och "nygamla". 🙂
Quote from Funbeat user on 15 February 2013, 21:51Välkomna 🙂
Här blir det Rotari för att göra vårt bästa för att göra slut på allt det vi hade med upp 😉
Välkomna 🙂
Här blir det Rotari för att göra vårt bästa för att göra slut på allt det vi hade med upp 😉
Quote from Funbeat user on 15 February 2013, 22:20Vi börjar och avslutar vår superhärliga vistelse, på Camillas adlernetz (örnnäste),
med bubbel.
Vi börjar och avslutar vår superhärliga vistelse, på Camillas adlernetz (örnnäste),
med bubbel.
Quote from Funbeat user on 16 February 2013, 02:20Hej på er alla nya 🙂
Hej på er alla nya 🙂