Quote from Funbeat user on 28 January 2013, 22:51Hejsan - en sorts presentation:
Glad kille på 180 cm som håller på med en Svensk Klassiker (så just nu är det skidor och rullskidor som gäller! 🙂 )
Efter Vasan blir det kombinerad löp- och cykelträning, eftersom jag även ska springa Kullamannen Ultra 45
Hejsan - en sorts presentation:
Glad kille på 180 cm som håller på med en Svensk Klassiker (så just nu är det skidor och rullskidor som gäller! 🙂 )
Efter Vasan blir det kombinerad löp- och cykelträning, eftersom jag även ska springa Kullamannen Ultra 45
Quote from Funbeat user on 28 January 2013, 23:20Välkommen Jesper 🙂
Välkommen Jesper 🙂
Quote from Funbeat user on 29 January 2013, 18:30Välkommen Jesper
Välkommen Jesper
Quote from Funbeat user on 30 January 2013, 20:43Ett stort VÄLKOMMEN till alla nyanlända! 🙂 *fyller på med kuddar i soffan*
Ett stort VÄLKOMMEN till alla nyanlända! 🙂 *fyller på med kuddar i soffan*
Quote from Funbeat user on 31 January 2013, 13:31Herregud vad det har hänt grejer här! Folk osinglar sig och nya kommer till - precis som det ska vara. Själv har jag bara varit dålig på att kika in här = still single and sick of it.... Välkomna alla nya och hej då till er lyckliga som lyckats hitta någo
Herregud vad det har hänt grejer här! Folk osinglar sig och nya kommer till - precis som det ska vara. Själv har jag bara varit dålig på att kika in här = still single and sick of it.... Välkomna alla nya och hej då till er lyckliga som lyckats hitta någo
Quote from Rasmus Olsson on 31 January 2013, 13:38Jag
Jag
Quote from Funbeat user on 31 January 2013, 14:54jag med.
jag med.
Quote from Fredric Lagerström on 31 January 2013, 16:03...men inte jag.
...men inte jag.
Quote from Funbeat user on 31 January 2013, 19:18Är därifrån men har inte varit dum nog att bo kvar? (H)
Är därifrån men har inte varit dum nog att bo kvar? (H)
Quote from Fredric Lagerström on 31 January 2013, 20:00Jag föredrar storstad och funktionalism, men ogillar ändå starkt den anorexia-estetik som finns överallt runt omkring mig.
Älskar hautecouture-byxor, timmar som läggs ner på detaljer, fingertoppskänsla.
Jag föredrar storstad och funktionalism, men ogillar ändå starkt den anorexia-estetik som finns överallt runt omkring mig.
Älskar hautecouture-byxor, timmar som läggs ner på detaljer, fingertoppskänsla.