Quote from Funbeat user on 21 January 2013, 16:20Äsch, jag är gammal bartender, jag kan langa drinkar om ni vill 🙂
Äsch, jag är gammal bartender, jag kan langa drinkar om ni vill 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 21 January 2013, 17:34Experter av alla dess slag är alltid välkomna!
Experter av alla dess slag är alltid välkomna!
Quote from Funbeat user on 22 January 2013, 00:52Katja: Irish Coffee är ju mycket godare än bubbel. Så det blir bra 🙂
Katja: Irish Coffee är ju mycket godare än bubbel. Så det blir bra 🙂
Quote from Funbeat user on 23 January 2013, 14:11En Irish värmer ju lite bättre nu i polarkylan dessutom.
En Irish värmer ju lite bättre nu i polarkylan dessutom.
Quote from Fredric Lagerström on 23 January 2013, 14:53Javisst! Me lite gott grädde on top!
Javisst! Me lite gott grädde on top!
Quote from Funbeat user on 23 January 2013, 17:15*Häller upp Pol Roger åt ALLA*
blubb, blubb... (H)
*Häller upp Pol Roger åt ALLA*
blubb, blubb... (H)
Quote from Torbjörn Ohlsson on 24 January 2013, 15:15Och jag bjuder på sketen "turar-öl", d.v.s. sämsta tänkbara kvalitet, men med bästa tänkbara pris.
Smakar skit - jag vet!
Och jag bjuder på sketen "turar-öl", d.v.s. sämsta tänkbara kvalitet, men med bästa tänkbara pris.
Smakar skit - jag vet!
Quote from Funbeat user on 24 January 2013, 16:19När jag kom hem efter att ha cyklat i -15 så hade jag uppskattat en stor kopp varm chokladmjölk med en skvätt cointrieu.
Gärna serverad av en snyggpuma.. 😉
När jag kom hem efter att ha cyklat i -15 så hade jag uppskattat en stor kopp varm chokladmjölk med en skvätt cointrieu.
Gärna serverad av en snyggpuma.. 😉
Quote from Funbeat user on 24 January 2013, 21:26Hej hej ni nya
Hej hej ni nya
Quote from Funbeat user on 24 January 2013, 23:03Varm choklad häller jag bara minttu i 🙂
Men kan rota i baren för din skull... Snyggpuman har jag tappat bort.
Varm choklad häller jag bara minttu i 🙂
Men kan rota i baren för din skull... Snyggpuman har jag tappat bort.