Quote from Funbeat user on 11 January 2013, 12:11Och ja öl går bra, även champagne, torr cider, vin, vatten (det jag faktiskt dricker oftast), varm choklad, te och säkert en massa mer... Så det ska nog inte gå någon nöd på mig 😀
Och ja öl går bra, även champagne, torr cider, vin, vatten (det jag faktiskt dricker oftast), varm choklad, te och säkert en massa mer... Så det ska nog inte gå någon nöd på mig 😀
Quote from Funbeat user on 11 January 2013, 12:41Whisky och rötjut, det är vägen till mitt hjärta iaf.
Whisky och rötjut, det är vägen till mitt hjärta iaf.
Quote from Rasmus Olsson on 11 January 2013, 12:42Inte absinth då?
Inte absinth då?
Quote from Funbeat user on 11 January 2013, 15:36Absinthen kanske är vägen någon annanstans Bruse. Och välkomna ut ur garderoben/sovrummet eller vart ni nu gömt er. 😉
Absinthen kanske är vägen någon annanstans Bruse. Och välkomna ut ur garderoben/sovrummet eller vart ni nu gömt er. 😉
Quote from Rasmus Olsson on 11 January 2013, 16:30Cykelgaraget
Cykelgaraget
Quote from Funbeat user on 11 January 2013, 16:42Då återstår bara frågan om absinthen leder till cykelgaraget eller om det är där ni har gömt er, kanske både och?
Då återstår bara frågan om absinthen leder till cykelgaraget eller om det är där ni har gömt er, kanske både och?
Quote from Torbjörn Ohlsson on 11 January 2013, 17:52Nä!
Bara för det drar jag till Bishops på Järntorget (Göteborg) och dricker öl. Kom om ni vill!
Nä!
Bara för det drar jag till Bishops på Järntorget (Göteborg) och dricker öl. Kom om ni vill!
Quote from Funbeat user on 11 January 2013, 18:11Bra initiativ Kristoffer. Är dock tillfälligt utflyttad i förorten. Blir en bekväm fredagskväll där men tar gärna en raincheck på den 🙂
Bra initiativ Kristoffer. Är dock tillfälligt utflyttad i förorten. Blir en bekväm fredagskväll där men tar gärna en raincheck på den 🙂
Quote from Funbeat user on 20 January 2013, 23:14Välkomna Louise och Katja! Bara att slå sig ner i soffan 🙂
Ja, vad gör vi när vår vin- och bubbelexpert har osinglat sig? BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-basic/what.gif Inte för att jag dricker vin men virtuellt bubbel är festligt!
Välkomna Louise och Katja! Bara att slå sig ner i soffan 🙂
Ja, vad gör vi när vår vin- och bubbelexpert har osinglat sig? BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-basic/what.gif Inte för att jag dricker vin men virtuellt bubbel är festligt!
Quote from Funbeat user on 21 January 2013, 15:41Jag kan kosta på mig att vara Irish Coffee-expert men det är mig fasiken en smal nisch.
Jag kan kosta på mig att vara Irish Coffee-expert men det är mig fasiken en smal nisch.