Quote from Funbeat user on 4 January 2013, 08:05Tack tack för det fina välkomnandet! Och jag tar så gärna plats i soffan..är ju ändå vilodag idag (det är praktiskt med en coach som beordrar sånt..vilodagarna har en förmåga att bli allt för få annars). Lite tråkigt med en vilodag på en fredag bara..vad
Tack tack för det fina välkomnandet! Och jag tar så gärna plats i soffan..är ju ändå vilodag idag (det är praktiskt med en coach som beordrar sånt..vilodagarna har en förmåga att bli allt för få annars). Lite tråkigt med en vilodag på en fredag bara..vad
Quote from ellen olsson on 4 January 2013, 08:09Välkommen!
*häller upp Champagne i glasen*
Välkommen!
*häller upp Champagne i glasen*
Quote from Funbeat user on 8 January 2013, 19:05Hej på alla nya! 🙂
Hej på alla nya! 🙂
Quote from Funbeat user on 9 January 2013, 19:08Hej!
Smyger in i gruppen som nykomling på funbeat och vinkar lite försynt...Louise här, är 168 cm (det var viktigt va?) är 31 år. Håller till i Stockholm eller Sundbyberg närmare bestämt, gillar många olika former av träning, just nu en felroterad axel
Hej!
Smyger in i gruppen som nykomling på funbeat och vinkar lite försynt...
Louise här, är 168 cm (det var viktigt va?) är 31 år. Håller till i Stockholm eller Sundbyberg närmare bestämt, gillar många olika former av träning, just nu en felroterad axel
Quote from Funbeat user on 9 January 2013, 20:52Välkommen !
Välkommen !
Quote from Funbeat user on 9 January 2013, 21:08Välkommen Louise
Välkommen Louise
Quote from Funbeat user on 9 January 2013, 22:28Välkommen till ett trevligt forum
Välkommen till ett trevligt forum
Quote from Funbeat user on 9 January 2013, 22:53Välkommen Louise 🙂
Ang champagne så måste jag säga att det liksom var Fredriks grej, nu får vi göra nåt annat. Jag piffar till kuddarna!
Välkommen Louise 🙂
Ang champagne så måste jag säga att det liksom var Fredriks grej, nu får vi göra nåt annat. Jag piffar till kuddarna!
Quote from Funbeat user on 9 January 2013, 23:27Välkommen Louise,
hoppas du gillar att dricka öl, det är vår vanligaste Funbeataktivitet här i stan.
🙂
Välkommen Louise,
hoppas du gillar att dricka öl, det är vår vanligaste Funbeataktivitet här i stan.
🙂
Quote from Rasmus Olsson on 10 January 2013, 05:31Är det? Trodde idtrotta var det vanligaste.
Är det? Trodde idtrotta var det vanligaste.