Quote from Funbeat user on 24 March 2013, 22:47Hej alla.
Nu vill jag att en träningsintresserad snygging i 35-års åldern hemmahörande i Göteborgstrakten ger sig till känna och mailar mig omgående. 😉
Hej alla.
Nu vill jag att en träningsintresserad snygging i 35-års åldern hemmahörande i Göteborgstrakten ger sig till känna och mailar mig omgående. 😉
Quote from Fredric Lagerström on 24 March 2013, 23:16Jörgen, Jörgen, Jörgen. Om nu inte båten kan komma till vattnet så får väl vattnet komma till båten? Du har ju cykel förfan, cykla till Stockholm vettja 😉
Jörgen, Jörgen, Jörgen. Om nu inte båten kan komma till vattnet så får väl vattnet komma till båten? Du har ju cykel förfan, cykla till Stockholm vettja 😉
Quote from Funbeat user on 25 March 2013, 01:30Hmm. Verkar vara många snyggingar i Stockholm..
Hmm. Verkar vara många snyggingar i Stockholm..
Quote from Funbeat user on 25 March 2013, 07:57Jörgen, du glömde förtydliga om det skulle vara en hona eller hane? (H)
Haha!! Kunde inte låta bli!
Jörgen, du glömde förtydliga om det skulle vara en hona eller hane? (H)
Haha!! Kunde inte låta bli!
Quote from Funbeat user on 25 March 2013, 15:09Trots denna otydlighet så har jag fortfarande inte fått ett enda mail... Borde ju dubblat mina chanser kan man tycka. 😉
Trots denna otydlighet så har jag fortfarande inte fått ett enda mail... Borde ju dubblat mina chanser kan man tycka. 😉
Quote from Funbeat user on 26 March 2013, 08:14Men Jörgen! Du har inte angett en mailadress ju! 😉 Kanske där felet ligger?
Jag känner en massa snygga 35-åringar. Men ingen som är singel...
Men Jörgen! Du har inte angett en mailadress ju! 😉 Kanske där felet ligger?
Jag känner en massa snygga 35-åringar. Men ingen som är singel...
Quote from Funbeat user on 26 March 2013, 20:32Aj aj aj. Men jag förväntar ju mig att alla tjejer som är något att ha såklart hänger i den här tråden och därför kan maila mig genom funbeat.
Menar du alltså att det finns snygga tjejer även utanför detta forum?
Aj aj aj. Men jag förväntar ju mig att alla tjejer som är något att ha såklart hänger i den här tråden och därför kan maila mig genom funbeat.
Menar du alltså att det finns snygga tjejer även utanför detta forum?
Quote from Funbeat user on 27 March 2013, 00:21Nej, självklart inte, men det är väl fint att vi värnar om även andra kvinnors rätt till att hitta en vältränad karl? 😉
Nej, självklart inte, men det är väl fint att vi värnar om även andra kvinnors rätt till att hitta en vältränad karl? 😉
Quote from Funbeat user on 27 March 2013, 15:41Välkommen Jessica M! 🙂
Välkommen Jessica M! 🙂
Quote from Funbeat user on 27 March 2013, 23:40Ledsen Jessie. Var lite egoistisk där ett tag...
Ledsen Jessie. Var lite egoistisk där ett tag...