Quote from Funbeat user on 30 March 2013, 21:18Har inte varit inne i denna tråd på ett tag, men jag passar på att hälsa alla nykomlingar välkomna!
Har inte varit inne i denna tråd på ett tag, men jag passar på att hälsa alla nykomlingar välkomna!
Quote from Funbeat user on 5 April 2013, 09:03Var länge sedan jag var inne, så jag får följa strömmen och göra ett kollektivt välkomnande av alla nya och nygamla som hittat hit sen jag hörde av mig senast.
Säger som vanligt, hoppas ni kommer trivas (men inte för bra)
//Robert
Var länge sedan jag var inne, så jag får följa strömmen och göra ett kollektivt välkomnande av alla nya och nygamla som hittat hit sen jag hörde av mig senast.
Säger som vanligt, hoppas ni kommer trivas (men inte för bra)
//Robert
Quote from Funbeat user on 5 April 2013, 16:08Hejhej,
Jag gick med här för en tid sedan (god tid sedan..) och sedan blev det inte mer...Nu jobbar jag i Stockholm och försöker hitta några trevliga filurer att träna med; Hur hittar man de omtalade joggingrupperna?? Jag ser dem ute på Söder mfl ställe
Hejhej,
Jag gick med här för en tid sedan (god tid sedan..) och sedan blev det inte mer...
Nu jobbar jag i Stockholm och försöker hitta några trevliga filurer att träna med; Hur hittar man de omtalade joggingrupperna?? Jag ser dem ute på Söder mfl ställe
Quote from Funbeat user on 5 April 2013, 17:28Välkommen till vår soffa/träsk Åsa
Välkommen till vår soffa/träsk Åsa
Quote from Funbeat user on 5 April 2013, 17:43Trevligt att ha dig här, Åsa! 🙂
Trevligt att ha dig här, Åsa! 🙂
Quote from Funbeat user on 5 April 2013, 19:02Välkommen Åsa!
Vilken tur att det fylls på med nya söta singlor nu när vi precis tappat ett par stycken
🙂
Välkommen Åsa!
Vilken tur att det fylls på med nya söta singlor nu när vi precis tappat ett par stycken
🙂
Quote from Funbeat user on 5 April 2013, 19:11Välkommen Åsa. Det är bara slå sig ner i den bekväma soffan. 🙂
Välkommen Åsa. Det är bara slå sig ner i den bekväma soffan. 🙂
Quote from Funbeat user on 5 April 2013, 19:46Hej hej
Hej hej
Quote from Funbeat user on 5 April 2013, 21:50Välkommen Åsa och känn dig som hemma!
Välkommen Åsa och känn dig som hemma!
Quote from Funbeat user on 5 April 2013, 23:47Singel 29 år Rospigg.
Kort historia om mitt träningsliv.
Fotboll, Längdskidor, löpning och innebandy fram till jag var ca 15 duktig på det mesta, mest talang för löpning och skidor men fattade inte det då. Bara fotboll fram till lumpen lite löpning som tr
Singel 29 år Rospigg.
Kort historia om mitt träningsliv.
Fotboll, Längdskidor, löpning och innebandy fram till jag var ca 15 duktig på det mesta, mest talang för löpning och skidor men fattade inte det då. Bara fotboll fram till lumpen lite löpning som tr