Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Välkomna hit alla nya. Hoppas ni inte blir alltför skrämda i den här gruppen 🙂

Jag hoppas nog att jag blir så skrämd så jag inte trivs som singel och hittar min livskamrat

Hej hej ni nyinkomna

Välkomna hit alla nya.

Rebecka: Sscchhhhh, säg inget om det till nån, du KAN bli ivägTVINGAD på cykelgrundkurs hemma hos någon av herrarna med fincykel. Vilket kan låta trevligt.. men skenet bedrar... *vågar inte säga mer av rädsla för repressalier*

Mats: Jodå, minst två styck

Hrmpf! Jag blir minsann aldrig ivägtvingad på cykelgrundkurs till någon cyklista med fincykel... 😉

Det kan vara så att E&F har nummer tre av fb-bebisarna, jag har tappat kollen under min bortavaro härifrån känner jag. 🙂

Nejnej Mats, du har helt missförstått det här... När det gäller cyklister ska de givetvis tvingas iväg på säg.. en liten skogstur till häst eller så? Bara för att de inte kunde skilja på olika hästraser, gångarter, eller beskriva vilka rörelser som finns

Men Jessie, nu tog du orden ur min mun. Jag tänkte precis efterlysa en diskussion om fördelen med att ha en dressyrsadel framför en allroundsadel.

Men jag kan föralldel tänka mig en diskussion om gångarter också. Hur mycket övertramp är önskvärt i en öka

Men alltså, jag har ju åkt häst i skogen massa gånger men hittills aldrig blivit inviterad av en cyklista att komma förbi och... ...spänna hennes ekrar...? BILD:http://www.sporthoj.com/forum/images/smilies/naughty.gif

Hm, eftersom jag i en annan tråd här frågat om dejtingsidor och fick det påpekat för mig att jag genom att skriva faktiskt redan smugit mig in i internetdejtingträsket, kan jag väl uppdatera mig lite här också. Har kanske skrivit tidigare men det var nog