Quote from Funbeat user on 1 May 2013, 21:36Då får man väl välkomna dig hit då nu när du presenterat dig 😉
Då får man väl välkomna dig hit då nu när du presenterat dig 😉
Quote from Funbeat user on 1 May 2013, 21:51Åh, den som ändå kunde ta emot komplimanger.
I måndags påpekade en tjej i klätterhallen att hon tyckte jag gjort stora framsteg i klättringen de senaste månaderna. Tror ni jag tackar och säger något trevligt tillbaka? Nej, jag börjar en utläggning om hur
Åh, den som ändå kunde ta emot komplimanger.
I måndags påpekade en tjej i klätterhallen att hon tyckte jag gjort stora framsteg i klättringen de senaste månaderna. Tror ni jag tackar och säger något trevligt tillbaka? Nej, jag börjar en utläggning om hur
Quote from Funbeat user on 1 May 2013, 21:56Haha Emil, känner så väl igen det där!
Jag gillar nästan när personen som ger komplimangen hjälper till när man börjar babbla och säger åt en att bara säga tack och sen vara tyst... Så lär man sig kanske så småningom. Kanske.
Men nu hinner du ju funde
Haha Emil, känner så väl igen det där!
Jag gillar nästan när personen som ger komplimangen hjälper till när man börjar babbla och säger åt en att bara säga tack och sen vara tyst... Så lär man sig kanske så småningom. Kanske.
Men nu hinner du ju funde
Quote from Funbeat user on 1 May 2013, 22:50Välkomna, alla nya! 🙂
(Bruse, sluta läs här!)
Måste påpeka att inte alla cyklister skyr hybrider. 😉 Jag har en räser OCH en hybrid!! Tänka sig va! (H)
Jag älskade min hybrid Mimmi högt innan jag köpte räsern. Hon tar mig till affären, till gymet, t
Välkomna, alla nya! 🙂
(Bruse, sluta läs här!)
Måste påpeka att inte alla cyklister skyr hybrider. 😉 Jag har en räser OCH en hybrid!! Tänka sig va! (H)
Jag älskade min hybrid Mimmi högt innan jag köpte räsern. Hon tar mig till affären, till gymet, t
Quote from Rasmus Olsson on 1 May 2013, 22:53Jag läste. Får jag smisk nu?
Jag läste. Får jag smisk nu?
Quote from Funbeat user on 1 May 2013, 22:57Ditt straff blir att våndas över vetskapen att jag gillar min hybrid. (H)
Ditt straff blir att våndas över vetskapen att jag gillar min hybrid. (H)
Quote from Funbeat user on 2 May 2013, 05:58Ungefär så är det väl... en hybrid är en cykel som föraktas av både mountain bikes och racercyklar... (och deras ägare.) - Men de funkar att pendla med till jobbet 🙂
Ungefär så är det väl... en hybrid är en cykel som föraktas av både mountain bikes och racercyklar... (och deras ägare.) - Men de funkar att pendla med till jobbet 🙂
Quote from Funbeat user on 2 May 2013, 06:03App app app Magnus! Nu generaliserar du. 😉 Jag har inget emot hybrider, jag bara föredrar att träna på andra typer av cyklar. För att cykla runt i staden är de säkert utmärkta. 🙂
App app app Magnus! Nu generaliserar du. 😉 Jag har inget emot hybrider, jag bara föredrar att träna på andra typer av cyklar. För att cykla runt i staden är de säkert utmärkta. 🙂
Quote from Funbeat user on 2 May 2013, 06:56Mats: Har du åkt häst många gånger i skogen är givetvis det uppenbara nästa steget att prova på hoppning. En liten pay and jump på lagom höjd är inte så farlig... (H)
Emil: Jag lärde mig faktiskt att ta emot komplimanger av mitt världens bästa ex. Han på
Mats: Har du åkt häst många gånger i skogen är givetvis det uppenbara nästa steget att prova på hoppning. En liten pay and jump på lagom höjd är inte så farlig... (H)
Emil: Jag lärde mig faktiskt att ta emot komplimanger av mitt världens bästa ex. Han på
Quote from Funbeat user on 2 May 2013, 07:35Jag har en racer! Får man plus i kanten på det här forumet då? 😉
Dock används den för tillfället (sen augusti typ) som klädhängare för löparkläder....
Jag har en racer! Får man plus i kanten på det här forumet då? 😉
Dock används den för tillfället (sen augusti typ) som klädhängare för löparkläder....