Quote from Funbeat user on 3 May 2013, 15:02Välkommen
Välkommen
Quote from Funbeat user on 3 May 2013, 15:39Välkommen Dag.
Cykla i skog o mark har jag lite svårt för men springa i mörkret o skiten är bättre.
Nu springer jag visserligen varken fort eller långt, men men.Slå dig ner i soffan och känn dig som hemma....
Just det, bor ju nästgårds 😉
Välkommen Dag.
Cykla i skog o mark har jag lite svårt för men springa i mörkret o skiten är bättre.
Nu springer jag visserligen varken fort eller långt, men men.
Slå dig ner i soffan och känn dig som hemma....
Just det, bor ju nästgårds 😉
Quote from Funbeat user on 3 May 2013, 19:25Välkommen Dag! Trevligt med fler Linköpingsbor!
Pia: Det där var inget dejtingförslag.När han nu redan är lite kär i dig, OCH ni bor i samma stad, så måste du ju satsa all-in.
Pia och Dag: Seså, skicka några privata meddelanden och boka upp en dejt nu.
Välkommen Dag! Trevligt med fler Linköpingsbor!
Pia: Det där var inget dejtingförslag.När han nu redan är lite kär i dig, OCH ni bor i samma stad, så måste du ju satsa all-in.
Pia och Dag: Seså, skicka några privata meddelanden och boka upp en dejt nu.
Quote from Funbeat user on 3 May 2013, 19:39Välkommen Dag, jag har en icke-smal cykel.
Välkommen Dag, jag har en icke-smal cykel.
Quote from Funbeat user on 3 May 2013, 23:17Älska din mage! (L)
Tyvärr faller den på en massa andra saker som avstånd och obefintligt cykelintresse från min sida.
Men det var väl ändå mest titta jag ville göra tror jag.
Älska din mage! (L)
Tyvärr faller den på en massa andra saker som avstånd och obefintligt cykelintresse från min sida.
Men det var väl ändå mest titta jag ville göra tror jag.
Quote from Funbeat user on 3 May 2013, 23:48Välkommen Dag! Vilken rolig tatuering!! 😀
Välkommen Dag! Vilken rolig tatuering!! 😀
Quote from Funbeat user on 4 May 2013, 00:04Rebecka, är du säker på att du bara vill titta? Isf vill jag bara säga att den ser ännu finare ut i verkligheten =)
Ett (brinnande) cykelintresse eller ej är inget som avgör för mig...sjuk humor är mycket viktigare...
O tack för alla glada kommentarer om
Rebecka, är du säker på att du bara vill titta? Isf vill jag bara säga att den ser ännu finare ut i verkligheten =)
Ett (brinnande) cykelintresse eller ej är inget som avgör för mig...sjuk humor är mycket viktigare...
O tack för alla glada kommentarer om
Quote from Funbeat user on 4 May 2013, 00:36Fresta icke denna ensamma kvinna.
Jag ger dig samma erbjudande som de andra. Flytta till Stockholm och jag lovar dig minst en dejt. Fattar inte varför ingen nappat hittills.
Fresta icke denna ensamma kvinna.
Jag ger dig samma erbjudande som de andra. Flytta till Stockholm och jag lovar dig minst en dejt. Fattar inte varför ingen nappat hittills.
Quote from Rasmus Olsson on 4 May 2013, 06:13Därför att du bjuder på pulverkaffe.
Därför att du bjuder på pulverkaffe.
Quote from Funbeat user on 4 May 2013, 10:11Nu börjar jag nästan tycka att Rebecka är lite pipig? Man kan väl i allsin dar dejta ett par timmar bort? Särskilt om man då får göra mer än bara titta på tighta kroppar. Tycker jag i alla fall... (H)
Nu börjar jag nästan tycka att Rebecka är lite pipig? Man kan väl i allsin dar dejta ett par timmar bort? Särskilt om man då får göra mer än bara titta på tighta kroppar. Tycker jag i alla fall... (H)