Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Och varför ska alltid mannen/killen flytta på sig??? 😉

Om jag missat någon... Välkommen alla nya!

Jag trodde det var icke-Stockholmaren som måste flytta... 😉

Håller med dig Jessie...Rebecka, nu ska vi inte vara svåra, en liten bit kan det ju vara värt att åka för att få vara med på kosläpp 🙂
Eller måste jag tattuera en häst för att du inte ska kunna hålla fingrarna i styr?

oooh kosläpp, den var bra (H:)

Men... jag måste väl få spela lite svårfångad? Kan väl inte bara så där köpa biljetter och kasta mig iväg bara för en ko?

Jag kan informera om att jag har en katt tatuerad någonstans på kroppen, vi har början till en bondgård här.

Vem kastar in grisen,

Klart att du kan köpa biljetter, ingen kommer ihåg en fegis... och ska jag köpa biljett måste jag få se katten först 🙂
Tycker du verkligen att vi ska blanda in flera personer så här tidigt i våran relation eller menar du att någon av oss ska skaffa fler

Tobbe/Mattias: I det scenario jag pratar om är det ingen som flyttar. I alla fall inte i första läget... (H)

Ja, om ni fortsätter så här kommer snart två barn att vara moderslösa...

Jag ska se om jag kan få någon av de snart lämnade barnen att fotografera katten. Den sitter väldigt oskyldigt, och jag har för mig att jag redan visat upp den för några.

Haha

Även om jag tydligen ska göra mina barn moderslösa har jag någon sorts stolthet kvar. Jag kommer ICKE att lägga upp en "skyldig" bild på mig själv på ett offentligt forum.

Halloj!

Jag är egentligen inte alls ny här. Bara väldigt inaktiv.
Det nya med mig är att jag från och med imorgon lanseras i Stockholm. Så jag hoppas äntligen kunna vara med på nån real-livs-träff! 🙂 Vill gärna träffa lite nya träningskompisar i stora