Quote from Funbeat user on 6 May 2013, 22:30Tack för välkomnandet! 🙂 Hoppas vi ses snart!
Tack för välkomnandet! 🙂 Hoppas vi ses snart!
Quote from Funbeat user on 7 May 2013, 08:33För den som händelsevis har råkat missa det så bor även jag i NollÅttaLandet numera, även om jag fortfarande har en bostad kvar i Dalarna (som jag kommer att gråta över den dagen jag får den såld misstänker jag starkt).
Alltså - fler fb-träffar i Stockho
För den som händelsevis har råkat missa det så bor även jag i NollÅttaLandet numera, även om jag fortfarande har en bostad kvar i Dalarna (som jag kommer att gråta över den dagen jag får den såld misstänker jag starkt).
Alltså - fler fb-träffar i Stockho
Quote from Funbeat user on 7 May 2013, 10:30vafan bor alla i tokholm här, 🙁
Dåligt för mig.
vafan bor alla i tokholm här, 🙁
Dåligt för mig.
Quote from Rasmus Olsson on 7 May 2013, 10:32Jag dejtar gärna utan förkläden!
Fast nu är det försent för dig, för nu är jag i nåt limbo liksom.
Jag dejtar gärna utan förkläden!
Fast nu är det försent för dig, för nu är jag i nåt limbo liksom.
Quote from Funbeat user on 7 May 2013, 10:35Långt ifrån alla bor i Tokholm. Vi är allt några stycken som bor på Sveriges framsida oxå. (H)
Långt ifrån alla bor i Tokholm. Vi är allt några stycken som bor på Sveriges framsida oxå. (H)
Quote from Rasmus Olsson on 7 May 2013, 10:37Du menar framstjärten? Vi andra bor ju i ett rôvhôl.
Du menar framstjärten? Vi andra bor ju i ett rôvhôl.
Quote from Funbeat user on 7 May 2013, 10:52Hellre frammen än baken. 😉
Hellre frammen än baken. 😉
Quote from Rasmus Olsson on 7 May 2013, 11:03Hellre lät som det är öppet för diskussion?
Hellre lät som det är öppet för diskussion?
Quote from Funbeat user on 7 May 2013, 11:36Känner du att du behöver diskutera saken så varsågod. 😉 Haha!
Känner du att du behöver diskutera saken så varsågod. 😉 Haha!
Quote from Rasmus Olsson on 7 May 2013, 11:39Ja, vad föredrar du Nina?
Ja, vad föredrar du Nina?