Quote from Funbeat user on 5 May 2013, 17:07Välkommen till stora staden Nina, jag gör både orientering och löpning...
Välkommen till stora staden Nina, jag gör både orientering och löpning...
Quote from Funbeat user on 5 May 2013, 19:39Kul att du är här nu Nina (t+)
Kul att du är här nu Nina (t+)
Quote from Funbeat user on 5 May 2013, 20:47Välkommen till stan Nina 🙂
Välkommen till stan Nina 🙂
Quote from Funbeat user on 5 May 2013, 21:49Rebecka, tycker varken att du ska lämna barn eller lägga upp kort på offentliga forum, det är ju bättre om du mailar mig 😀
Fast du hittar säkert någon trevlig herre på hemmaplan så du slipper ge dig ut på landsbygden...
Rebecka, tycker varken att du ska lämna barn eller lägga upp kort på offentliga forum, det är ju bättre om du mailar mig 😀
Fast du hittar säkert någon trevlig herre på hemmaplan så du slipper ge dig ut på landsbygden...
Quote from Funbeat user on 5 May 2013, 21:54Välkommen till Stockholm Nina
🙂
Välkommen till Stockholm Nina
🙂
Quote from Funbeat user on 5 May 2013, 22:09Välkommen till Stockholm
Jag har ju erbjudit alla som flyttar till Stockholm en dejt med mig, och jag vill inte vara för heteronormativ, så erbjudandet gäller förstås dig också. 😉
Välkommen till Stockholm
Jag har ju erbjudit alla som flyttar till Stockholm en dejt med mig, och jag vill inte vara för heteronormativ, så erbjudandet gäller förstås dig också. 😉
Quote from Rasmus Olsson on 5 May 2013, 22:38Mycket ord och lite verkstad. Väntar fortfarande på min inbjudan.
Mycket ord och lite verkstad. Väntar fortfarande på min inbjudan.
Quote from Funbeat user on 5 May 2013, 22:47Pratar du med mig nu Bruse?
Pratar du med mig nu Bruse?
Quote from Rasmus Olsson on 6 May 2013, 05:39Jomenvisstserrö
Jomenvisstserrö
Quote from Funbeat user on 6 May 2013, 19:35För i så fall vill jag bara friska upp ditt minne, vi har ju redan varit på dejt.
Först middag på tremanshand där det inte pratades något annat än cyklar...
Och sen satt du i mitt knä 😀
Vad mer kan en begära liksom?
För i så fall vill jag bara friska upp ditt minne, vi har ju redan varit på dejt.
Först middag på tremanshand där det inte pratades något annat än cyklar...
Och sen satt du i mitt knä 😀
Vad mer kan en begära liksom?