Quote from Funbeat user on 8 May 2013, 08:26Dag: Den som visar huruvida hårbristen sträcker sig från kroppen (där den ses som något positivt) ända upp på hjässan (där den inte alls är lika attraktiv om man frågar mig och det gjorde ju du indirekt nu).
Dag: Den som visar huruvida hårbristen sträcker sig från kroppen (där den ses som något positivt) ända upp på hjässan (där den inte alls är lika attraktiv om man frågar mig och det gjorde ju du indirekt nu).
Quote from Funbeat user on 8 May 2013, 13:13Jessie: Nu är jag inte riktigt med...min kroppsbehåring är ytterst begränsad (på alla viktiga ställen) Mitt huvud är ju oftast avhyvlat men hakan skäggig emellanåt. Så jag faller säkert inte fröken i smaken o det finns ju ett till fb där det kanske finns
Jessie: Nu är jag inte riktigt med...min kroppsbehåring är ytterst begränsad (på alla viktiga ställen) Mitt huvud är ju oftast avhyvlat men hakan skäggig emellanåt. Så jag faller säkert inte fröken i smaken o det finns ju ett till fb där det kanske finns
Quote from Funbeat user on 8 May 2013, 13:32Jessie: Nu är jag inte riktigt med...min kroppsbehåring är ytterst begränsad (på alla viktiga ställen) Mitt huvud är ju oftast avhyvlat men hakan skäggig emellanåt. Så jag faller säkert inte fröken i smaken o det finns ju ett till fb där det kanske går at
Jessie: Nu är jag inte riktigt med...min kroppsbehåring är ytterst begränsad (på alla viktiga ställen) Mitt huvud är ju oftast avhyvlat men hakan skäggig emellanåt. Så jag faller säkert inte fröken i smaken o det finns ju ett till fb där det kanske går at
Quote from Rasmus Olsson on 8 May 2013, 15:07Kan du vara snäll ta det en tredje gång, jag förstod inte riktigt.
Kan du vara snäll ta det en tredje gång, jag förstod inte riktigt.
Quote from Funbeat user on 8 May 2013, 15:42Äntligen en trevligt påhopp...hade ju hoppats på åsikter om min avart av cykling, men man får vara glad ändå. Ska försöka låta bli att upprepa mig.
Äntligen en trevligt påhopp...hade ju hoppats på åsikter om min avart av cykling, men man får vara glad ändå. Ska försöka låta bli att upprepa mig.
Quote from Rasmus Olsson on 8 May 2013, 16:00Det är nog jag som ska känna mig påhoppad, som känner mig en smula blond ibland.
Fö instämmer jag att tröjor inte ska bäras. Alls. Någonsin. Speciellt inte vid läggdags. Varför ta på sig nåt som iaf rycks av inom 47 sekunder?
Det är nog jag som ska känna mig påhoppad, som känner mig en smula blond ibland.
Fö instämmer jag att tröjor inte ska bäras. Alls. Någonsin. Speciellt inte vid läggdags. Varför ta på sig nåt som iaf rycks av inom 47 sekunder?
Quote from Funbeat user on 8 May 2013, 18:42Dag: Ett annat fb? Nu är jag inte riktigt med här? Behöver man fler än ett? *har aldrig märkt*
Edit: Det där med brist på huvudbehåring KAN vara ett problem såklart, men jag väntar å andra sidan ständigt på "det lysande undantaget" generellt, så varför i
Dag: Ett annat fb? Nu är jag inte riktigt med här? Behöver man fler än ett? *har aldrig märkt*
Edit: Det där med brist på huvudbehåring KAN vara ett problem såklart, men jag väntar å andra sidan ständigt på "det lysande undantaget" generellt, så varför i
Quote from Funbeat user on 8 May 2013, 22:46Dag, det kommer bild vilket år som helst. Ska bara hinna ta dem också någon gång när det är dagsljus, så du kan lugnt börja planera Storstadsvistelsen.
Dag, det kommer bild vilket år som helst. Ska bara hinna ta dem också någon gång när det är dagsljus, så du kan lugnt börja planera Storstadsvistelsen.
Quote from Funbeat user on 9 May 2013, 09:38Håller med Jessie. Bilden ska visa om tjejer har hår eller inte på bröstet.
Håller med Jessie. Bilden ska visa om tjejer har hår eller inte på bröstet.
Quote from Funbeat user on 9 May 2013, 09:53Appapp, Håsen. Jag efterlyste inte alls bilder av hår på bröstet (eller brist därpå) utan på huvudet. Du får hålla med någon annan du, sådeså. (H)
Appapp, Håsen. Jag efterlyste inte alls bilder av hår på bröstet (eller brist därpå) utan på huvudet. Du får hålla med någon annan du, sådeså. (H)