Quote from Funbeat user on 10 May 2013, 19:36Men Dag då!!! Inte hade vi våra tröjor på oss heller! (H)
Men Dag då!!! Inte hade vi våra tröjor på oss heller! (H)
Quote from Funbeat user on 12 May 2013, 07:07Nina....sluta eller bjud ner mig för en trevlig helg 😀
Nina....sluta eller bjud ner mig för en trevlig helg 😀
Quote from Funbeat user on 12 May 2013, 09:07Hahaha!! Sånt har inte jag tid med. 😉
Hahaha!! Sånt har inte jag tid med. 😉
Quote from Funbeat user on 12 May 2013, 11:16Dag...du kan sluta hoppas... Jag har väntat på en inbjudan från Nina i 2,5 år... 😉
Dag...du kan sluta hoppas... Jag har väntat på en inbjudan från Nina i 2,5 år... 😉
Quote from Funbeat user on 12 May 2013, 11:29Vänta inte på inbjudan grabbar! Bjud in! Hade jag bott i Götet hade jag skickat en för länge sedan! 😉
Vänta inte på inbjudan grabbar! Bjud in! Hade jag bott i Götet hade jag skickat en för länge sedan! 😉
Quote from Funbeat user on 12 May 2013, 11:38Nina..du vet inte vad du missar 😀 Jag får lyssna på mer erfaret folk, så du är härmed inbjuden för en helg fylld med....
Nina..du vet inte vad du missar 😀 Jag får lyssna på mer erfaret folk, så du är härmed inbjuden för en helg fylld med....
Quote from Funbeat user on 12 May 2013, 11:43Jag ha ju för F-N skickat ner tandborsten till henne...är inte det tydligt nog? 😉
Jag ha ju för F-N skickat ner tandborsten till henne...är inte det tydligt nog? 😉
Quote from Funbeat user on 12 May 2013, 19:25Tobias... Jag köpte en rosa tandborste till dig. Men du FLYTTADE så jag kunde inte skicka den. Du gav mig aldrig din nya adress. (H)
Tobias... Jag köpte en rosa tandborste till dig. Men du FLYTTADE så jag kunde inte skicka den. Du gav mig aldrig din nya adress. (H)
Quote from Funbeat user on 12 May 2013, 19:26Dag, jag åker ingenstans. Jag är för hemkär. 😉
Och jag har inte TIIIID!!!
Dag, jag åker ingenstans. Jag är för hemkär. 😉
Och jag har inte TIIIID!!!
Quote from Funbeat user on 12 May 2013, 20:15Säg som det är...du slarvade bort...
Sedan är det inte så svårt att leta upp adressen...;)Jaja... 😉
Säg som det är...du slarvade bort...
Sedan är det inte så svårt att leta upp adressen...;)
Jaja... 😉