Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Tillåter mig att misstolka fritt "huruvida hårbristen sträcker sig från kroppen" vilket inte helt utesluter bildbevis på dessa delar.

Rebecka: resa till storstan är ju lätt att ordna men boende verkar svårt, vet du något trevligt ställen man kan spendera natten 😉 ?
Och inte behöver du ta kort i dagsljus, går lika bra med ljus från pannlampa eller stearinljus...

Jessie: om kort på ann

Nina+Caroline...ni vägrar ju cykelklubb men som verkar ha en t-shirtklubb..hur är livet på framsidan, har ni gett upp eller börjat dejta varandra? Även fast jag gillar profiler utan tröjor så saknar jag edra snygga...

Ja, okej då Håsen. Helkroppsbilder funkar också för all del, nu när jag tänker efter lite. (H)

Ok, nu har jag fotat. Måste jag alltså lägga upp bilderna någonstans för att sedan kunna visa dem här? (#)

Var lägger jag enklast upp bilderna på något ställe som inte är kopplat till hela mitt namn? Starta en blogg?

Och jag vet inte om du noterar det Dag, men jag väljer att ignorera din förfrågan om ställe att spendera natten. Väldigt mycket ignorerar jag den frågan.

Dag, jag och Caroline har varit upptagna med att dela säng.

Vad var det du saknade? 😉

Jaha, då har jag tydligen lyckats byta ut min profilbild, så nu kan katten beskådas där. Var har min gamla bild tagit vägen?

Teknikidiot, och jag som jobbade som tekniker en gång i tiden, det verkar vara historia nu.

Rebecka: Jag vet inte vad du menar med "kopplat till hela mitt namn". Ett sätt att lägga upp bilder här på fb är att göra ett träningspass och ladda upp dem till. Vill du bara lägga upp en bild så kan du göra ett fejkträningspass bara för detta.

Nina...tänk på att jag är gammal, klarar inte av tanken på era rosa tröjor tillsammans 😀
men det skulle nog vara en trevlig syn...

Rebecka...har noterat avsaknaden av svar, ska försöka komma över det 😉 (fin kisse)