Quote from Funbeat user on 19 May 2013, 12:27Oj vad det trillar in nytt folk här bara man blinkar ett ögonblick 🙂 Ok, ett väldigt långt ögonblick men ändå... 😉
Välkomna alla nya!!! 😀
Oj vad det trillar in nytt folk här bara man blinkar ett ögonblick 🙂 Ok, ett väldigt långt ögonblick men ändå... 😉
Välkomna alla nya!!! 😀
Quote from Funbeat user on 7 June 2013, 17:16Halloj! Får jag också vara med?
Mjölkbonde på södra Gotland. 31 år med 2 barn. Gillar att cykla, både lvg och mtb, springa, försöker lära mig simma "på riktigt". Tränar och hoppas på en lysande karriär inom armbrytning. Rätt spretig träningsprofil alltså
Halloj! Får jag också vara med?
Mjölkbonde på södra Gotland. 31 år med 2 barn. Gillar att cykla, både lvg och mtb, springa, försöker lära mig simma "på riktigt". Tränar och hoppas på en lysande karriär inom armbrytning. Rätt spretig träningsprofil alltså
Quote from Funbeat user on 7 June 2013, 17:28Välkommen till oss Karin
Välkommen till oss Karin
Quote from Rasmus Olsson on 7 June 2013, 18:11Bonde söker cykelklunga!
Bonde söker cykelklunga!
Quote from Funbeat user on 7 June 2013, 21:18Välkommen till träsket Karin. 😀
Välkommen till träsket Karin. 😀
Quote from Funbeat user on 7 June 2013, 22:33Välkommen Karin!! Och alla andra oxå som jag glömt hälsa på!! 😮
Välkommen Karin!! Och alla andra oxå som jag glömt hälsa på!! 😮
Quote from Funbeat user on 7 June 2013, 22:52Välkommen Karin, vågar du vägra cykelklubb är du välkommen i klubben.... 😀
Välkommen Karin, vågar du vägra cykelklubb är du välkommen i klubben.... 😀
Quote from Funbeat user on 8 June 2013, 06:52Hej hej
Hej hej
Quote from Funbeat user on 8 June 2013, 07:42Välkommen Karin 🙂
Välkommen Karin 🙂
Quote from Funbeat user on 8 June 2013, 18:05Jag är så dålig på att skriva här... välkomna alla nya!!!
Jag är så dålig på att skriva här... välkomna alla nya!!!