Quote from Funbeat user on 8 June 2013, 20:22Passar väl på att säga hej jag med!
Skogstokig smålänning på 33 år med nyvunnen löparglädje, dock tillfälligt pausad med onda knän och styrketräning i stället.
Passar väl på att säga hej jag med!
Skogstokig smålänning på 33 år med nyvunnen löparglädje, dock tillfälligt pausad med onda knän och styrketräning i stället.
Quote from Funbeat user on 8 June 2013, 21:08Hej Karin! Välkommen! 🙂
Hej Karin! Välkommen! 🙂
Quote from Funbeat user on 8 June 2013, 21:23Välkommen Karin. Du vet väl att cykelträning är skonsamt för knän 🙂
Välkommen Karin. Du vet väl att cykelträning är skonsamt för knän 🙂
Quote from Funbeat user on 8 June 2013, 21:26Ja, det verkar visst vara cykel som gäller här. Kanske dags att uppgradera min gamla skraltiga tantcykel...
Ja, det verkar visst vara cykel som gäller här. Kanske dags att uppgradera min gamla skraltiga tantcykel...
Quote from Hans Persson on 8 June 2013, 22:17(#) jag ska väl presentra mig också! 24 årig tränings och mat narkoman! Ensamstående till en 4årig olydigt barn, bor söder om sthlm 🙂 men jag hatar o springa!!
Måste hänga på o skriva längd..? 155cm och väger 56kg!.. Hoppas jag kan roa mig lite här!!
(#) jag ska väl presentra mig också! 24 årig tränings och mat narkoman! Ensamstående till en 4årig olydigt barn, bor söder om sthlm 🙂 men jag hatar o springa!!
Måste hänga på o skriva längd..? 155cm och väger 56kg!
.. Hoppas jag kan roa mig lite här!!
Quote from Funbeat user on 8 June 2013, 23:09Välkomna alla nya! 🙂 Hoppas att ni ska trivas i vårt singelträsk!
Välkomna alla nya! 🙂 Hoppas att ni ska trivas i vårt singelträsk!
Quote from Funbeat user on 9 June 2013, 00:10Välkomna Karin och Emelie 🙂
Singelsoffan är stor och alla får plats.
Välkomna Karin och Emelie 🙂
Singelsoffan är stor och alla får plats.
Quote from Funbeat user on 9 June 2013, 04:31Välkomna nyisar, hoppas att ni inte hinner bli alltför hemmastadda i soffan/träsket!
Välkomna nyisar, hoppas att ni inte hinner bli alltför hemmastadda i soffan/träsket!
Quote from Funbeat user on 9 June 2013, 07:33Hej hej ni nya
Hej hej ni nya
Quote from Funbeat user on 9 June 2013, 08:04Hej Emelie. Välkommen till vår soffa
Hej Emelie. Välkommen till vår soffa