Quote from Funbeat user on 9 June 2013, 09:51Hej och välkomna Karin och Emelie...
Äh...man får väl hålla på med vad man vill... 😉 Asfaltsryttarna cyklar bara för att dom ska få en anledning att stanna och fika 😉
Hej och välkomna Karin och Emelie...
Äh...man får väl hålla på med vad man vill... 😉 Asfaltsryttarna cyklar bara för att dom ska få en anledning att stanna och fika 😉
Quote from Rasmus Olsson on 9 June 2013, 10:15Exakt! Jag har lyckats i klubben sprida begreppen "har du inte fikat, har du inte cyklat". Vilket en tjej surade över på akuten efter en vurpa "jag missade fikat, nu har jag inte cyklat de där 10 milen". Fika är allvarliga saker, så allvarliga att jag cyk
Exakt! Jag har lyckats i klubben sprida begreppen "har du inte fikat, har du inte cyklat". Vilket en tjej surade över på akuten efter en vurpa "jag missade fikat, nu har jag inte cyklat de där 10 milen". Fika är allvarliga saker, så allvarliga att jag cyk
Quote from Funbeat user on 9 June 2013, 10:21Välkomna Karin och Emelie!
Kul med en smålänning till BILD:http://www.funbeat.se/_images/smiley/045.gif
Välkomna Karin och Emelie!
Kul med en smålänning till BILD:http://www.funbeat.se/_images/smiley/045.gif
Quote from Funbeat user on 9 June 2013, 11:32Då har inte jag cyklat med andra ord... 😉 Jag cyklar för att träna...och behöver jag äta något så gör jag det i farten... 😉
Då har inte jag cyklat med andra ord... 😉 Jag cyklar för att träna...och behöver jag äta något så gör jag det i farten... 😉
Quote from Funbeat user on 9 June 2013, 18:05Tobbe, kom hit och cykla med mig så ska jag tvångsfika dig!! 😉
Tobbe, kom hit och cykla med mig så ska jag tvångsfika dig!! 😉
Quote from Rasmus Olsson on 9 June 2013, 19:06Tvångfika - haha
Tvångfika - haha
Quote from Funbeat user on 9 June 2013, 21:16Fast själv får jag nog sluta fikacykla snart... Har just insett att jag fikar för mer pengar än jag lägger på riktig mat.
Fast själv får jag nog sluta fikacykla snart... Har just insett att jag fikar för mer pengar än jag lägger på riktig mat.
Quote from Funbeat user on 9 June 2013, 21:27Vet inte om det var fikat som saknades, men jag tänkte cykla en liten runda och det var så tråkigt så jag blev tvungen att parkera cykeln och tjuvspringa en liten bit. 😉
Vet inte om det var fikat som saknades, men jag tänkte cykla en liten runda och det var så tråkigt så jag blev tvungen att parkera cykeln och tjuvspringa en liten bit. 😉
Quote from Funbeat user on 10 June 2013, 20:39Välkommen alla nya. Var ett par stycken sedan jag loggat in här senast. Hoppas ni trivs här 🙂
Välkommen alla nya. Var ett par stycken sedan jag loggat in här senast. Hoppas ni trivs här 🙂
Quote from Funbeat user on 11 June 2013, 10:18Välkommen alla nya! 😀
Välkommen alla nya! 😀