Quote from Funbeat user on 20 July 2013, 18:45Jo, Helena, verkligen dags! Nu har ju du ett visst fokus på längd, men annars är det inte lätt att förstå varför du inte hittat någon. Du är ju riktigt bra! *seriöst tips till alla långa 08-killar*
Jo, Helena, verkligen dags! Nu har ju du ett visst fokus på längd, men annars är det inte lätt att förstå varför du inte hittat någon. Du är ju riktigt bra! *seriöst tips till alla långa 08-killar*
Quote from Funbeat user on 20 July 2013, 18:46Det blev ju inte enklare med dessa kodlås, var lite lustigt när det var tejpade lappar på dörren från brevbäraren. Tydligen var det inget tidningsbud som fått nytt jobb på den firman 🙂
Det blev ju inte enklare med dessa kodlås, var lite lustigt när det var tejpade lappar på dörren från brevbäraren. Tydligen var det inget tidningsbud som fått nytt jobb på den firman 🙂
Quote from Funbeat user on 20 July 2013, 18:52Mattias, har jag fokus på längd?? Jag har sagt en gång att jag gillar långa killar, men de måste vara långa. Däremot finns det andra här som hävdar att jag fokuserar på längd...
Men tack ändå;)
Mattias, har jag fokus på längd?? Jag har sagt en gång att jag gillar långa killar, men de måste vara långa. Däremot finns det andra här som hävdar att jag fokuserar på längd...
Men tack ändå;)
Quote from Funbeat user on 20 July 2013, 18:59Helena: Ja, jo, jag vet att vissa pratar om längd ibland. Men .
Helena: Ja, jo, jag vet att vissa pratar om längd ibland. Men .
Quote from Funbeat user on 20 July 2013, 23:14Hmmm, det var det där med längden ja
Hur var det nu...Det är passformen som gäller va, eller???
Hmmm, det var det där med längden ja
Hur var det nu...
Det är passformen som gäller va, eller???
Quote from Funbeat user on 20 July 2013, 23:17Längden är rätt irrelevant så länge känslan är bra?
Längden är rätt irrelevant så länge känslan är bra?
Quote from Funbeat user on 21 July 2013, 08:05Hej!
Jag heter Katarina och har varit singel sedan april i år. Jag flyttade 70 mil till Västerbotten (Skellefteå) för kärlekens skull och nu i efterhand så öh.. eh.. var det kanske inte så smart. (#) Jag har krisat en hel del över detta livsbeslut men nu
Hej!
Jag heter Katarina och har varit singel sedan april i år. Jag flyttade 70 mil till Västerbotten (Skellefteå) för kärlekens skull och nu i efterhand så öh.. eh.. var det kanske inte så smart. (#) Jag har krisat en hel del över detta livsbeslut men nu
Quote from Funbeat user on 21 July 2013, 08:17Välkommen Katarina!
Välkommen Katarina!
Quote from Funbeat user on 21 July 2013, 09:20Hej och välkommen! 🙂
Hej och välkommen! 🙂
Quote from Funbeat user on 21 July 2013, 09:25Välkommen, Katarina! Känner du att du vill flytta så är landet fullt av kommuner som välkomnar dig med öppna armar! 🙂 När det känns rätt för dig.
Välkommen, Katarina! Känner du att du vill flytta så är landet fullt av kommuner som välkomnar dig med öppna armar! 🙂 När det känns rätt för dig.